Want oh, wat ben ik dat binnen zitten al de hele winter inmiddels ontzettend spuugzat met een baby en een dreumes. We kunnen nergens heen want sowieso is het nu te koud, of er moet er een slapen, eten, flesje, het huishouden moet ook nog gedaan worden en als de kids eindelijk eens tegelijk een tukje doen staat de hond te piepen bij de deur voor een rondje om, of de kat te mauwen bij haar lege voerbak. Iedere morgen rond 5.00-6.00 is de eerste wakker en dan begint het hele feest weer opnieuw, 19.00 gaat de laatste naar bed. Dan ben ik echt gesloopt maar kan dan gezellig weer verder met DE WAS! Grrrrrrr.... Op sommige dagen ben ik het echt zo spuugzat allemaal (zoals vandaag dus..) baby al de hele dag in de weer met wel moe maar niet willen slapen, dreumes alleen maar boeven streken aan het uithalen en ik verlang gewoon naar morgen want dan mag ik weer naar mijn werk. Dat is echt erg toch? Geloof me ik hou echt ziels en ziels veel van mijn kinderen hoor. Maar het is me gewoon allemaal teveel soms. Tijd voor een opa en oma dag denk ik...
de hele winter binnen zitten vind ik wat overdreven, kindjes goed aan kleden, regenhoes over de wagen heen en lekker stukje wandelen, ik ging er zowiezo elke dag minstens 2 keer opuit, zowiezo 1 keer wandelen met de hond en een keer naar de winkel of naar de stad en soms 2 keer met de honden eropuit. maar ik snap wel dat je soms verlangst naar je werk, even je eigen ding even ik zijn en geen mama
Ah heel veel sterkte meis, ik zit er ook doorheen net als jij. (hangt er iets in de lucht??) Op naar morgen dan ik werk niet.
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Hier ook zo'n dag vandaag. Zoontje heeft maar 2x een half uur geslapen nadat ik beide keren 45 minuten ben bezig geweest hem in slaap te krijgen. Nu ligt ie lief te spelen, maar dat is ook voor het eerst vandaag. En wedden als ik zo ga beginnen met koken dat ie weer begint? Ben ook stiekem wel een beetje blij dat ik morgen weer mag werken... Sterkte ermee verder!
Guus, voordat je een baby en een dreumes in een duowagen hebt ben je minstens een kwartier verder en staat het zweet op je rug. En er gaat er altijd wel een huilen. Tuurlijk ga ik er wel eens op uit maar lang niet zo makkelijk en zo vaak meer. Ja, het hangt vast in de lucht 2jees. Hopelijk is het morgen weer over..
Hier helaas ook maar het komt hier door me gezondheid. Kan de deur niet uit gelukkig slaapt me meisje nog 2 uur overdag en is smorgens Pas rond 9uur wakker. En dus lig ik zelf smiddags ook even plat. Hier nog even doorbijten. Als de kleine er is en ben weer een beetje op de been ga ik er weer lekker opuit!
Heel herkenbaar hoor. Hier word ik soms ook horendol van de kids als het vreselijk prutweer is en ik niet naar buiten kan. De laatste tijd was het elke keer aan het regenen of keihard sneeuwen op mijn vrije dagen *zucht*. En ja, natuurlijk kan je met regenhoes en al naar buiten, maar seriously...als het zo hard regent dan ben ik zeiknat voor ik alles en wel heb ingeladen en is de lol er ook wel af. En op zulke dagen ben ik ook heeeeeel blij als ik weer lekker naar mijn werk kan, even bijkomen .
Herkenbaar alhoewel ik meestal wel buiten kom om te wandelen, maar vandaag vind ik het echt te koud...
Kou vind ik overigens niet erg, kids in de voetenzak, sjaal om, muts op, wanten aan en dan gaat het best. Maar die vieze smerige regen...BLEGH...
herkenbaar! hier na een 2 weken durende ziekenboeg zijn de kindjes weer redelijk opgeknapt ... het is alleen zo jammer dat mijn oudste nu steeds een vreselijk grote mond heeft en mijn jongste momenteel alleen maar op schoot zit óf jankt omdat ze op schoot wil.. tel daar bij op dat ik zelf ook nog niet helemaal vrij ben van die rotgriep en dan weet je dat het hier eeeeeeerg gezellig is momenteel...!
Zo'n opa en oma dag had ik gisteren, op verzoek van oma nog wel, zo lief! Die omschreef het probleem van einde winter precies zoals jij en ja, ik voel het ook. Vandaag heb ik de paasversiering neergezet en ik moet zeggen dat al die kleurtjes wel vrolijk zijn. Het weerbericht voorspelt niet veel goeds...
Ik heb ook wel genoeg van de winter. Vorige week was het zo lekker, jas open, heerlijk!! Vandaag er wel uit geweest, maar brrr wat een koude wind! Dus alleen het noodzakelijke gedaan, hond uitgelaten en boodschappen. Ik zou ook graag weer eens willen uitslapen, maar op dit moment zou ik al blij zijn met doorslapen, hahaha!
Ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan klagen over zo'n situatie. Hoe vervelend ook, tel je zegeningen en besef hoe goed je het eigenlijk hebt. Ik hoop dat je de dingen snel weer positiever ziet!
Huh ja... ik snap je helemaal. Hier net zo hoor. Natuurlijk kunnen we als een gek onze zegeningen gaan zitten tellen (je komt toch niet verder dan tien met een peuter van 3,5 jaar oud die de hele dag vragen stelt) of een cursus omdenken gaan doen. Maar hallo.. is een baaldag tussendoor niet gewoon af en toe harstikke nodig en ontzettend menselijk? Waarom worden we nu weer richting de "verlichting" gestuurd?
Vind ik ook hoor! Hier is het de volgende dag meestal weer een stuk beter! Als je nou elke dag dit sorry gevoelens heb zou ik even verder kijken maar er zitten gewoon wel eens dagen bij die minder leuk zijn!
Blèèèh ik vind dit koude weer ook niks hoor met een kleine thuis! De hele tijd begint het hier te sneeuwen en nee dan ga ik echt niet lekker buiten wandelen met de jongste.
Mee eens hoor! Neem het ook zeker serieus en mijn reactie was met een knipoog bedoeld. Kreeg een beetje de indruk dat de post niet berust was op simpelweg een baaldag. Neemt niet weg dat ik ook verlang naar wat meer ruimte en mijn kinderen ook!
oh lieve schat, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. ik heb een dochter van 3 en een zoontje van 5 en kan je wel vertellen het is de leeftijd ook een beetje. toen mijn dochter rond een jaar was en mn zoontje heerlijk in de peuterpuber zat heb ik een hele periode dit gevoel gehad. ik was zo blij als ik aan het werk kon!! maar er is hoop!!! nu geniet ik met volle teugen van mijn 2 donderstenen. en ik zie er eerlijk gezegd tegen op als mijn meisje straks naar school gaat terwijl ik eerder niet kon wachten totdat het zover was. het is soms gewoon best pittig en de een kan er wat makkelijker tegen dan de ander. je bent heus niet de enige. en opmerkingen als tel je zegeningen.........tja. tuurlijk ben je blij met je kindjes en zou je niet anders willen maar soms is het best wel zwaar zeker als je 2 handenbindertjes hebt die elkaar ook nog in de haren liggen en je de hele dag alleen maar met j ekids bezig bent en je huishouden en verder eigenlijk nergens meer tijd voor hebt. ik zou zeggen tijd om wat leuks te doen voor jezelf. dat sleepte me mij er altijd doorheen. ik ging dan op een zaterdag 1 keer in de zoveel tijd met een redelijke zak geld s ochtends de deur uit en kwam tegen 6en weer thuis. ging dan lekker shoppen voor mezelf en even naar de kapper.