Ik drink thee en dan het liefste bosvruchtenthee met 2 zoetjes of suikerklontjes. Koffie drink ik weinig,1 x in de 2 dagen ofzo. Met melk en 2 klontjes suiker of 2 zoetjes.
allebei. Thee (verschillende soorten smaken) zonder suiker en koffie met melk. Liefst nog een cappuchino of latte.
Allebei qua thee drink ik alleen kruidenthee of groene thee, zonder suiker en/of melk. Zeker geen gewone thee of thee met smaakjes. En koffie meestal een latte. Of soms als de melk op is drink ik t zwart met n klontje suiker.
Voornamelijk koffie (en dan het liefst nespresso) en dan is het maar net waar ik zin in heb. Dat varieerd van een sterke espresso tot cappucino of latte. Alles zonder suiker
eigenlijk alleen thee. sporadisch een keer koffie met melk. als er niets anders is of na een verrotte nacht. maar vind thee 100x lekkerder
Ik drink het liefst cappuccino, of een goede koffie met alleen suiker. Verder drink ik ook graag thee. Rooibos, kamille, groen. Alle zonder suiker. Maar ik drink mijn thee ook op zn brits. Grijze thee, 2 klontjes suiker en scheutje melk. Jumm
Koffie graag! Zwart en sterk. Maar alleen uit de espressomachine of Nespresso, géén Senseo, bleegh. (hoe bedoel je verwend ) en Thee drink ik 's avonds, Verse Munt thee is op het moment favoriet.
Hahahah nu drink je gemalen bonen water Ik dronk het beide en koffie zelfs heel veel, maar nu alleen blaadjes water