Liefst koffie (zwart), maar op het moment af en toe een kop thee erbij. Dronk gerust 7 koppen koffie op een dag, maar moet nu minderen van de huisarts. Beetje jammer dat de klachten inderdaad van de koffie kwam drink er nu 3 op een dag, de rest water en thee en gaat een stuk beter
Thee! Ik vind koffie zo ontzettend smerig. Vind ook alleen maar citroen thee lekker en heel licht, anders heb ik net t gevoel of ik een klap voor mn bek krijg . Noem donkere thee altijd oma-thee.. Mn oma hing vroeger die zak echt een half uur in mn glas..
Ik drink eigenlijk alleen maar koffie zonder iets erin.Thee drink ik zelden moet ik zeggen.Alleen 's middags op het werk weleens wanneer ik erge dorst heb en soms weleens vroeg in de ochtend.
Beide, koffie met melk en zoetje. Alleen nu ik zwanger ben heb ik niet echt trek in koffie, dus drink het alleen als ik ergens op visite ben dan vind ik het wel lekker af en toe. Thee soms met een zoetje en soms zonder. Denk max 3 kopjes per dag, en meestal kom ik daar niet eens aan. Eerst dronk ik altijd groene thee, maar nu meestal Engelse of citroen thee.
Gewone koffie met een zoetje, maar ik ben ook wel van de specialiteiten zoals cappucino en latte machiato. Ben ook heel blij met mijn dolce gusto hihi. Alleen nu ik zwanger ben drink ik geen gewone filterkoffie meer, de dolce gusto wordt nog maar heel weinig gebruikt maar de waterkoker draait overuren voor mijn bakkies thee. Lekker smaakje, normaal gesproken zonder iets erin, maar op het werk vaak met een zoetje voor de energie.
Ik vind koffie niet lekker, dus drink het eigenlijk nooit. Thee is wel mijn ding. Hebben ook een theedoos met verschillende smaken, zowel de ´gewone´ thee als fruitsmaken en ook wat kruidensmaakjes en speciale smaakjes, winterthee, speculaasthee en kaneelthee voor manlief bijvoorbeeld. Mijn thee drink ik eigenlijk altijd zonder suiker, maar in het begin van de zwangerschap vond ik het wel lekker met suiker om misselijkheid wat tegen te gaan. Inmiddels weer zonder suiker.
Ik drink alleen thee, meestal savonds en dan zouthout of speculaasthee. Zonder suiker. Koffie begin ik niet aan, heb altijd te doen met mensen die eerst koffie nodig hebben voor ze kunnen functioneren
Liefst koffie verkeerd met suiker. Of een ijs koffie, die kan ik ook altijd warderen. Thee vind ik ook lekker, maar die staat echt op nr 2.
Ik ben niet een echte koffiedrinken maar als we op visite gaan of visite krijg drink ik wel een bakkie mee, cappuccino vind ik erg lekker voor de rest dus meestal thee, de driehoek forest fruit met 2 zoetjes!
Drink zowel koffie als thee. Koffie zwart en thee meestal rooibos. Nu ik zwanger ben ik drink ik helemaal geen koffie meer.