Allebei! Koffie met melk, soms met suiker. Overdag meestal cappuccino of latte (nespresso thuis en op werk), maar nooit meer dan 3, meestal 2. Anders krijg ik last van de cafeïne (licht in mijn hoofd, draaierig). 's Avonds soms een cafeïnevrije espresso. Thee alleen kruidenthee, soms groen, nooit met suiker. Ik drink het eigenlijk alleen 's avonds. De rest van de dag water.
Cappuccino (uit zo'n pot ) met suiker (twee klontjes), gezette koffie met melk en suiker (een klontje) en thee (aardbei, earl grey, perzik, citroen) met suiker (twee klontjes). Ik vind koffie lekkerder, maar ik drink vaker thee, omdat ik al zo slecht slaap en van koffie helemaal ga stuiteren.
Koffie met melk en 2 zoetjes, of een latte machiato, of bij de koffiezaak een caramel machiato. Per dag maximaal 2 koppen koffie Maar drink niet iedere dag koffie, wel iedere dag ng 2 glaasjes thee zonder suiker/zoetjes
Koffie zwart en thee met 1 zoetje. Meestal Earl Grey. Ik drink denk ik wel minstens drie koppen van allebei per dag.
Thee drink ik elke dag, liefst groen, rooibos of een zelfgemaakte kruidenmix met een half schepje suiker. Koffie sporadisch, als ik het drink wel cappucino met ipv suiker een scheutje hazelnootsiroop...hmmm! Denk dat ik gelijk maar eens een bakje ga maken haha
beide niet koffie krijg ik echt niet weg en thee alleen op gelegenheden waar je dus vaak keuze hebt koffie of thee maar lekker vind ik thee ook niet. ik drink vooral melk en water en in de avond frisdrank
Oploskoffie met melk, zo'n 3 keer per dag. Maar het is wel het eerste wat ik laat staan als ik niet helemaal fit ben. Verder drink ik thee. Het liefst winterglow, rooibos etc. met een beetje honing.
Thee, met 1 zoetje of zonder. (het is maar net of het er is) Ik drink geen thee thuis, koffie lust ik niet. Dus alleen thee op mijn werk of op bezoek. Waarom ik t thuis nooit drink weet ik niet, rare gewoonte
Normaal koffie en thee, maar sinds de zwangerschap alleen thee. De laatste weken probeer ik weer wat cappucino, dat gaat goed. Hopelijk na de bevalling weer een heerlijk vers gemalen kopje koffie!!
Altijd thee. Het liefst earl grey of darjeeling. Met een klein beetje biologische ruwe rietsuiker. Hmmm. Drink amper koffie, soms een bakje cappuccino op een terrasje.
Ik ben gek op koffie met melk, dus ik drink altijd Latte of cappuccino, max 2 koppen per dag. Daarnaast drink ik altijd twee potten rooibosthee per dag.... Gek op allebei dus
thee (heel veel soorten!!!!) liefst groene of rooibos . Koffie drink ik niet zo'n troep brrr als mijn man het heeft gezet vind ik heel ons huis stinken (vooral in de ochtend) heel soms nep koffie (dus koffie met heeeeel veel melk) maar dat is niet echt koffie te noemen LOL!! Ik heb trouwens nergens suiker in (ook geen zoetje) zonder van de smaak..
Ik drink meestal thee, met 1 klontje suiker. 3 a 4 x in de week drink ik cappuccino, ook hierin 1 klontje suiker, heerlijk!
Eigenlijk alle klachten die bij een blaasontsteking horen. Maar na eindeloos veel kweekjes kwam dat er elke keer niet uit. Nu geminderd met koffie en klachten werden steeds minder gelukkig.