Ik vind koffie heeeeeeeeeeeeerlijk, maar dronk het sowieso voor mijn zwangerschap ook al niet veel. (krijg last van mijn maag als ik koffie drink) Meestal ligt het zo tussen de 3 a 4 koppen koffie op een dag, maar er zitten ook rustig dagen tussen dat ik maar 1 bakkie drink of zelfs helemaal geen...
Ik drink elke ochtend 2 kopjes espresso. Heeeel af en toe een 3e. Ik pas het dus niet aan, nu ik zwanger ben want dit is altijd al mijn maat geweest maar da's alleen maar omdat ik slecht tegen cafeïne kan. Het smaakt me nog steeds erg goed (ik ben echt gék op espresso) maar als mijn vriend voor zichzelf gewone koffie zet ga ik over m'n nek. Dat vind ik nu stinken, sinds ik zwanger ben.
Ik drink bewust niet zoveel koffie, cola en thee maar om heel eerlijk te zijn mag ik dat ook niet vanwege mijn migraine... als ik namelijk teveel cafeine binnen krijgt dan verhoogt dat mijn kans op migraine en ik heb een ernstige vorm daarvan dus ik hou me netjes aan drie koppen koffie of drie koppen thee of drie kleine glazen cola ik drink niet en en .....
Ik dronk normaal zo'n 3 koppen per dag.. En nu ik zwanger ben, zo'n 2 koppen per dag krijg er niet meer door, en cola drink ik sobiso al nooit.. liefs Shannen
ik drink nu minder koffie. Nu meestal 2 per dag, soms 3. Cola dronk ik anders heel vaak maar nu eigenlijk nooit meer.. af en toe koop ik blikjes en dan geniet ik er ook extra van haha.... maar de laaste paar dagen begint maagzuur echt dus drink ik minder koffie en cola enz.
ik drink ook minder koffie, hooguit 2 op een dag! en daarnaast veel water en cafeine vrije thee. krijg ook vaak last van maagzuur na koffie dus dat is een extra motivatie om er niet te veel van te drinken!
ik drink nooit koffie, drink vaak rooitbos thee,en heel af en toe cola light zonder cafeine. ik kan nl. niet tegen cafeine
In het begin van zwangerschap smaakte koffie voor geen meter. Nu begin ik langzaam aan weer van een bakkie te genieten, dus niemand die dat van mij gaat afpakken. En cola drink ik ook nog wel. Hééérlijk!
Ik dus ook. Er gaan dagen voorbij zonder koffie, maar soms heb ik het erg nodig. Vanwege astma soms erg benauwd, dan neem ik een kop koffie, dat helpt! Ik denk dus meer 3 kopjes per week dan per dag..... Heb 1 dag 3 kopjes gedronken, had de hele dag een hyperactief kindje in mijn buik...dat doe ik dus niet meer!
Ik drink vaak 2-3 koppen Wiener Melange van Nescafe op een dag. Geen idee hoeveel cafeine erin zit maar lijkt me niet schadelijk ...wel lekker
same here ik drink normaal eigenlijk al dat niet omdat ik het vies vind en omdat ik heb gezien wat het bij mijn pa doet als je veel drinkt en dan in het weekend niet, die moest echt afkicken en had hoofdpijn in het weekend, nu drinkt ie veel minder en neemt ie ook thee en gaat het keigoed. Ik denk dat een paar kopjes echt niet uitmaken hoor net zoals cola zolang je het met mate doet..
Ik dronk al geen koffie, dus nu ook niet. Wel thee, ik let wel op dat ik vaker thee neem zonder theïne (vergelijkbaar met cafeïne).
Mijn antwoord was: ik drink geen koffie sinds ik zwanger ben. maar eigenlijk dronk ik al nooit koffie, ik vind het niet lekker net als dat ik alcohol niet lekker vind. Ik ben dan weer verslaafd aan chocolademelk en ijs thee