Nee ik drink echt veel te weinig. Misschien net 1 liter buiten koffie. Voel me beter als ik veel water drink maar moet dan zo vaak naar de wc 🙄
Als 2 liter fritsi gezond zou zijn dan zou ik het met gemak halen! Heerlijk! Maar ik merk soms dat ik maar een klein glaasje water bij het ontbijt drink, een beker melk bij de lunch en bij het avondeten een glas water. Ik heb zelden dorst, en vind water en thee ook niet lekker Moet ik mezelf echt dwingen.
alleen als het warm is. Maar ik kom sowieso wel aan de 1,5 liter. Ik drink alleen maar water en geen koffie/thee of andere dranken.
Nee ik ben een slechte drinker. Sochtends wel direct twee glazen water, dan twee kopjes koffie en bij de lunch een kop thee. Later op de middag ook nog een of twee thee en savonds water bij het avondeten. Maar als ik druk ben of wat dan ook dan vergeet ik het gewoon...
Ik zorg dat ik 4 petflesje water per dag drink. Heb deze altijd bij en gaan ook op. Verder drink ik nog kraanwater met medicatie innemen en koffie en thee x 10/15 per dag met alleen beetje melk. dus red het zeker Drink verder niks. Geen fris, melk etc. Dus minimaal 3,5 liter per dag( 2x medicatie met 200ml glas en 1x vitamine ook 200 mk glas). Heb sterke blaas want plas enkel smorgens,smiddag en savonds een keer en dan meteen halve liter haha