Wow! Supertrots! zin van 5 woorden! :D

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Janneke21, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Sorry ben normaal niet zo van het opscheppen, maar ik kan het even echt niet laten :D

Dat mijn ukje goed kletst voor zn leeftijd wist ik al wel. Hij gebruikt regelmatig zinnetjes van 2+3 woorden "eten au heet", "papa daar zitten"... maar nu.. was ik echt verbaasd :D

We waren met opa+oma+neefje meegeweest en we zitten net op de bank wat te knuffelen.
    Ik zeg "het was leuk he, met lucas spelen vandaag"
    Jayro denkt even na, hij wijst op het raam "Ja, daar is auto opa oma". Eigenlijk dus zelfs 6 woorden, maar ff het 'ja' niet meegeteld.
    En bij 'is' bedoelde hij duidelijk 'was', hij was het echt aan het vertellen. Ook omdat het eigenlijk iets heel anders was dan wat ik zei, maar het klopte wel natuurlijk, lucas kwam ons daar met opa en oma in de auto ophalen.

Wow... 1,5 jaar... dan is dit toch wel superknap :D :D :D

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gaaf zeg! Die is rappie :)

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow dat is knap. Mijn dochter is 16 maanden en zegt nog maar een woordje of 5.... ;)

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Wauw zeg wat knap!!!
    Leuk is dat he, hier soms ook 2-3 woordjes aan elkaar en dat klinkt dan echt grappig:D

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wauw!! dat is erg knap van je zoontje!!

ennuuh opscheppen mag best hoor hahahahaaa dit is toch super!!!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,177
    113
    Oh ik kan me helemaal voorstellen dat je trots bent op je manneke hoor. Wat goed van hem zeg!
    Die van mij sprak op die leeftijd net 5 woorden, hihi.

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Wat goed zeg! Mijn dochter zegt nog maar een paar woordjes, maar heeft er al wel een tweewoordzinnetje mee gemaakt: 'die hebben!' en toen was ik ook zo trots :p

8. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Wat leuk, en o zo makkelijk. Mijn dochter sprak met 1,5 ook zinnetjes van 5-6 woordjes en kan nu echt heel goed praten en ook steeds verstaanbaarder voor anderen. Hier weinig frustraties gehad dat ik haar niet begreep, want ze kon het zo duidelijk zeggen.

Geniet er maar van, hij zal de oren wel van je hoofd kletsen (soms wilde ik dat ik mn dochter ff "uit" kon zetten ;))

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat knap van hem! Ik zou van de bank getuimeld zijn als zo'n kleintje zo'n volzin maakt! Zo fascinerend he, hoe zo'n koppie alles schijnbaar opslaat en het er dan ineens uitgooit!

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Leuk!!

Hier ook zo'n ventje die al super veel praat en heel duidelijk voor andere. Elke keer staan ze gek te kijken als ik ergens met hem ben (de dokter, wachtruimte mensen, peuterspeelzaal van de oudtse) echt super!

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Super knap van je ventje!! Hier ook zo'n rappe kletskous, mensen zijn ook vaak heel verbaasd als ik zeg dat ze 'pas' 20 mnd is (maar dat komt misschien ook omdat ze vrij groot is haha)

Share This Page