Drink- slaapritme baby 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lien1991, 9 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien1991

Lien1991 Lid

25 jun 2018
    30
    5
    8
    Vrouw
    In het begin sliep ze heel veel op mijn borst op haar buik. We bakeren haar nu altijd in, daar lijkt ze baat bij te hebben. Maar ik heb nu een slaapzak gekocht om het inbakeren af te gaan bouwen (ze begint een beetje om te rollen als ze in de box ligt). Buik slapen kan ik gaan proberen, vind ik wel spannend! 's Avonds en 's nachts slaapt ze wel super goed (op haar rug).

Laat je zoontje dan meteen lekker z'n hoofdje liggen? Of tilt hij z'n hoofdje dan op om nog even rond te kijken? Dat doet ons meisje wel altijd als we haar even op haar buik leggen voor haar nekje!

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja als hij niet moe genoeg isbwel hoor meneer kan al op zijn armen steunen. Maar hijbtilde zijn hoofd am opdoen hij 5 minutennoud was met 38 weken. Laat hem vaak nog even bij mij liggen tot zijn oogjes bijna dicht vallen

3. Lien1991

Lien1991 Lid

25 jun 2018
    30
    5
    8
    Vrouw
    haha sterk mannetje! :)

4. Lien1991

Lien1991 Lid

25 jun 2018
    30
    5
    8
    Vrouw
    Even een update :).

We hebben gisteravond om 19.00u 150+5 gegeven. Dronk ze helemaal op (mede door liedjes voor haar te zingen om haar wakker te houden haha).
    Toen hebben we de voeding van 23.00 overgeslagen. Ze werd uit zichzelf om 05.00 u pas wakker! Ze heeft (bijna) net zo lang geslapen als dat we wel een voeding om 23.00 u hadden gegeven. Ze had nu om 19u ook wel meer op dan normaal.

Dus ik ga haar zo om 08.00 wekken om de dag te beginnen :).

We gaan het zo een weekje proberen. En anders miss nog een voeding rond 21.30. Even uittesten :).

én ze heeft vanaf 5 uur in haar slaapzak geslapen ipv de inbakerdoek. Ging prima!

Bedankt voor alle tips en reacties iig!

Angelmom1, Zoe123 en ButterflyPassion vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina