hey dames wie wil mijn verhaal lezen? ik heb nu mijn ontrekkingsbloeding en ga hierna niet meer beginnen met n nieuwe strip van de pil, wij hebben een zoontje van 23 maanden en heb altijd gezegd dat hij enigskind zal blijven (mede omdat ik met mijn gezondheid zit) ik heb een soorrt cronische vermoeiheid/hoofdpijn doordat ik in het verleden een hersentumor heb gehad en hier zitten nog de restverschijnselen van) ik ben dolgelukkig met mijn zoon en het gaat ook hartstikke goed, soms ben ik wel heel moe maar ik heb ook een hele lieve man die me dan altijd bijspringt, nu is het zo dat mijn man wel heel graag een 2e wil en ik heb hem ook uitgelegd dat ik bang ben dat ik het niet aan zou kunnen, ik weet niet of dat zo is maar wat als ik het niet vol kan houden? dan is er geen weg meer terug, het maakt me heel verdrietig want ik zou het wel super graag willen een 2e kindje en een brusje voor mn zoon! laatst heb ik gedroomd dat ik zwanger was en was eigenlijk heel teleurgesteld en verdrietig toen ik wakker werd en het bleek maar een droom, ik weet dat het met 2 kindjes een stuk drukker zal zijn maar het is toch ook wel zo dat je daar zelf ook wel een beetje in mee groeit? of niet? wat zijn jullie ervaringen.. ik wilde het altijd graag bij 1 kindje houden vanwege mijn vermoeidheid maar nu zoon iets ouder en zelfstandiger word gaat het toch weer knagen en ik ben zo bang dat als ik kies het niet te doen ik later spijt krijg, maar ik ben ook bang dat ik het niet aankan en er te moe voor ben.. het maakt me zo verdrietig graag ervaring? en bedankt voor het lezen
Ik zal deze sluiten omdat het andere topic al reacties heeft, dubbel posten is namelijk niet toegestaan.