Welke drinkbeker en broodtrommels raden jullie aan? Mijn nichtje start volgende week op school en ben opzoek naar fijne bekers/trommels die niet lekken.. Ik ben hier helemaal nog niet in thuis dus kom maar op met de tips
Wij hebben gewoon een broodtrommel van Mepal en 1 van topmodel. En we hebben eindelijk een drinkfles gevonden dat niet lekt, een sistema twist en squeeze. Die is er in verschillende maten en kleurtjes (oa bij blokker)
Hier ook mepal. Zowel de broodtrommel als de beker. De popup beker hebben wij. Nog geen lekkage gehad (en zoonlief zit in groep 3 inmiddels)
Die heeft de jongste ook. De oudste heeft een soort bidonachtig ding en een Dopper. Broodtrommels die ze hebben zijn ook van Sistema (jongste twee keer Sandwich Box To Go, oudste een Sandwich Box To Go en een Snack Attack Duo To Go).
Hier hebben ze als trommel een yumbox. Heel fijn als je veel gevarieerd eten mee wil geven. En volledig lekvrij. In 1 vakje doe ik crackertjes in een ander yoghurt en hoe dat ook gedraaid enz wordt: de yoghurt blijft keurig in het vakje. Als drinkbeker gebruiken ze doppers hier
Mepal broodtrommel en beker met normale dop ( 3 maal pop-up gehad, maar lekten alle 3) en een Dopper flesje. Doppers kun je online evt ook bestellen met naam en leuk plaatje erop!
Mepal! En dan de drinkbeker met draai dop, die is beter dan dat pop up tuit ding. Gaat jaren mee, zit zelfs garantie op dacht ik.
Hier een Yumbox als trommel. (ik maak bento) Als drinkfles hebben wij een Drink in the box en een Sistema fles.
Hier wordt ook de yumbox gebruikt, prijzig maar zoveel plezier ervan! Zitten meerder vakjes in (ik heb 4-vaks) en ik geef ook regelmatig wat yoghurt hierin mee. De meerder vakjes vind ik ideaal om gevarieerd mee te kunnen geven. Atijd wat rauwkost erbij, soms een eitje en net wat dan ook As drinkbeker heb ik de drink in a box, lekvrij en meg een rietje.
ik heb bij de blokker zo'n stapel ding gekocht, ik weet niet precies welk merk of hoe het heet, zit ook een salade saus bakje maar die gebruiken wij voor yogurt of kwark. ik vind ze ideaal, waren 15 euro per stuk, de drink bekers gebruiken wij van mepal
Oké nu voel ik me echt een saaie moeder, mijn zoon krijgt gewoon 2 boterhammen mee. Maak jij dit echt iedere ochtend?
Hier mepal, ook de drinkbeker en sinds kort een kleine yumbox voor het 10uurtje. Denk dat ik ook een grotere yumbox ga kopen voor de lunch.