Drinkbeker (oefenbeker) die echt anti-lek is?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Riverdale87, 10 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar een goede oefenbeker die echt antilek is. We hebben nu de bekers van avent, maar ik wordt gek van steeds een drijfnatte bank, vloer, tas...
    Op de verpakkingen staat bij alles anti-lek maar dat staat op deze ook dus ik geloof er niks meer van ;)

Deze hebben we:
    Bekijk bijlage 597204

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Die van avent vond ik vreselijk. Idd vaak lekken.

Wij hebben die 360 beker van munchkin en ben er altijd heel tevreden over.

Riverdale87 vindt dit leuk.
  3. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Nuby!

4. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Deze idd!

5. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Thanks! Ik ga zo maar even een rondje prenatal doen :)

6. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hier heb je misschien niets aan. Maar wilde het toch delen.

Mijn kinderen hebben nooit een oefenbeker gehad. Drinken deden ze alleen aan tafel.
    Dus zitten, drinken, en dan weer spelen.

Binnen een week konden ze knoeivrij uit een normale beker drinken.

Vind het altijd een beetje gek, dat kinderen aan het spelen zijn ofzo en dan steeds zo'n beker meesjouwen.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ja idd ze mag bij ons gewoon niet met een beker op de bank etc. En als ze der rietjesbeker heeft moet hij dicht als ze klaar is en weer netjes op de tafel.

8. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Mijn kind wel. Die gooit 20x per dag een beker om en ik heb wel wat beters te doen dan dweilen de hele dag.
    Een normale beker komt vanzelf wel.

Hier mag dat wel. Mijn vraag was ook niet ‘wat vinden jullie van een oefenbeker?’ maar ‘welke lekt niet?’

Schuurpapier vindt dit leuk.
  9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nou, mijn jongste is 6 maanden.
    No way dat ik die uit een open beker drinken geef ;)

Hij mag dus lekker oefenen uit zo’n beker.
    Ik vind water uit een gewone fles namelijk absoluut niet nodig.
    Mijn oudste heeft ook altijd uit een oefenbeker of rietjesbeker gedronken zodra ze water dronk.
    Die open beker kwam daarna alsnog snel, maar onder een jaar ga ik ze echt geen open beker geven

10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Precies :)
    Aan tafel drinkt meneer netjes uit een gewone beker zonder te knoeien maar ik wil wel dat hij drinken kan pakken wanneer hij dorst heeft. Als ik dan een open beker neerzet kan ik de hele dag dweilen. Ach, en al zou ik een tuitbeker voor hem willen. Mijn kind, mijn keuze ;)

11. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Als die beker vanaf de tafel valt, komt er wel water uit. Maar hier drinkt ie er ook alleen maar water uit, dus dan is het niet erg. Maar denk dat je dat niet helemaal tegenhoudt. Ben er verder heel tevreden over!

12. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Van tafel vallen is niet zo’n punt, dan mag er wel wat uit lekken. Hij zet hem ook wel eens op de grond, loopt of stoot er dan tegen aan en als je dan niet snel genoeg bent ligt de hele vloer vol water. :confused:

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Dat is dus denk ik de issue ze zullen allemaal tot een bepaalt punt lekken omdat er ook wat uit moet. Daarom hier alleen de rietjesbekers zodat je dat niet hebt.

14. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Munchkin 360 is inderdaad echt een hele goede aanrader. Zolang je het rubber maar wel op de juiste manier los maakt. Heb bij de eerste beker per ongeluk teveel geforceerd, en nu lekt ie een beetje. De tweede beker heb ik altijd juist uit elkaar gehaald en die lekt niet. :)
    Je moet flink gooien om hem te laten lekken, maar echt, dit is de beste die ik tot nu toe gevonden heb.

15. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Die heb ik nu inderdaad en er lijkt niks uit te komen. Ik ga even friemelen ;)

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wij hadden altijd de rietjesbekers van Avent, nooit lekkages mee gehad. Van die 360-oefenbekers heb ik nooit een goede gevonden; of toch lekken, of heel onhandig om uit te drinken.

17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Avent drinkbeker gehad dat vond ik een onding, de rietjesbeker is wel weer super. Als we die overstap gaan maken wordt t de munchkin of de nuby beiden veel goede verhalen over gehoord. Of de difrax open neus beker maar hangt er vanaf wanneer we de overstap willen maken met dr en wanneer zij zo ver is, dr rietjesbeker bevalt nog prima tot dusver.

18. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik heb voor de jongste ook de munchkin 360. Ik vond het een hele fijne beker. Zeker ook voor onderweg. Hij drinkt inmiddels al een hele poos thuis uit een gewone beker. Maar voor onderweg namen we hem nog heel lang mee.

Mijn zoon had alleen wel redelijk snel door dat je je vinger tussen de siliconen rand kon steken en dan de beker op zijn kop houden:(:mad:

littlemunchkin en Riverdale87 vinden dit leuk.
  19. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dat zie ik hier ook wel gebeuren eigenlijk :|:roflmao:

Deel Deze Pagina