Hallo allemaal, Vandaag eindelijk onze wieg kunnen ophalen bij Babypark. Het is een erg leuke rotan wieg geworden, maar bij het uitpakken bleken de handvaten wat aanslag te hebben (vuil/beschimmeld) en de delen waar de lederen handvaten aan de wieg vastgemaakt zitten zijn er wat erger aan toe. Ook lijkt het "weer" in sommige stukken rotan te zitten, het zijn zwarte spikkels op het riet. De wieg stinkt ook muf dus ik baal als een stekker. Ook het beloofde hemeltje zit er niet bij :x De wieg is niet op voorraad en ik moet nog 4 weken tot de uitgerekende datum..... Maandag maar gelijk terug met de wieg, want hier laat je een baby niet inslapen natuurlijk! Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt met een rotan wiegje? Als ze niet snel een nieuwe kunnen leveren, denk ik dat ik gewoon het showmodel eis, Ha!
Ik denk dat het vochtig is geweest en dat zich daar een schimmel in heeft gevormd. Of dat de doos een beetje nat is geweest ofzo. Erg vervelend, nu hopen dat je een nieuwe krijgt wat vast goed zal komen.
Wel met andere rotan spullen meegemaakt, vind het wel erg dat een wiegje zo geleverd wordt! Maar heeft waarschijnlijk in een vochtig magazijn gestaan. Rotan is daar erg gevoelig voor. Balen meid!
Ahh wat jammer. Ik snap dat je baalt en hoop dat je het showmodel krijgt! Met misschien nog een kortingsbon ofzo?
Mét korting natuurlijk! Zij zullen niet gezien hebben dat het wiegje in deze staat is en er dus niks aan kunnen doen (hoewel ze natuurlijk wel gewoon eigenlijk moeten garanderen dat hun spullen in goede staat aankomen bij de klanten) maar vind dit wel iets waar je een korting voor mag eisen hoor. En sowieso eis ik altijd korting bij het showmodel, haha.
Ja, ga vandaag samen met mijn moeder terug naar de winkel. Hoop dat ze nog een showmodel hebben staan, want de wieg is zelf niet meer op voorraad... Het hemeltje was er ook niet bijgeleverd, dus ze hebben wel wat goed te maken
Oh jammer zeg, maar t kan wel voorkomen natuurlijk... Hopelijk ben je netjes geholpen en is t opgelost
We zijn terug gegaan naar Babypark en daar hadden ze nog een nieuw wiegje ih magazijn staan. Na het uitpakken en bekijken van dit wiegje, bleek deze er nog erger aan toe te zijn. Het showmodel zag er wel goed uit en deze heb ik meegenomen. Gevraagd om korting en ik kreeg 10% omdat het model nog niet zolang in de winkel zou staan. Beetje onzin, want hij stond er een aantal weken terug al, maar goed toch wat korting. Ze denken dat de schimmel veroorzaakt is door het transport wat per boot zou zijn gegaan voor dit wiegje, te vochtige omgeving. Maar.. "problem solved" !
Ik vind Babypark sowieso nooit zo geverig, bij de Babydump kun je veel beter onderhandelen is mijn ervaring. Maar fijn dat je het wiegje nu hebt!