Aangeboden! Zo goed als nieuwe Maxi Cosi CabrioFix in de kleur coloured snow. (allemaal gekleurde stipjes) Hij is 10 maanden gebruikt, altijd met een hoes erover en daarom zitten er geen vlekken of beschadigingen op. Ook op het frame en handvat zitten geen krasjes o.i.d. Met originele boekjes en verkleiner. Nieuwprijs was 150,- wil er minimaal 45,- voor hebben. Kan opgestuurd worden voor 5,50 a verzendkosten of afhalen in Gouda. Komt uit een rook- en huisdier vrij huis. Voor vragen mail naar: esthertie1982@hotmail.com Maxi-Cosi CabrioFix: In het CabrioFix baby-autostoeltje kan je baby lekker wegdromen. Zonder je baby wakker te maken, verplaats je de lichtgewicht CabrioFix simpel vanuit de auto op een van de kinderwagens of buggy's van Maxi-Cosi of Quinny. Of je de CabrioFix nu bevestigt door middel van de FamilyFix base (Isofix), de EasyBase 2 of met de autogordel, het is en blijft een uitstekende keuze op het gebied van veiligheid en gebruiksgemak. Wat maakt dit product uniek? Geen gedoe met autogordels met de FamilyFix of EasyBase 2 Optimale bescherming bij aanrijdingen vanaf de zijkant dankzij zijdelingse hoofdbescherming (SPS) Handig reissysteem met Maxi-Cosi en Quinny kinderwagens
Hoi! Ik ben bijna 23weken zwanger en heb eigenlijk alleen een maxi cosi nodig voor als ik bevallen ben terug naar huis.. Zal hem dus maar 1 keer gebruiken (heb zelf geen auto). Vroeg me af hoe dat gaat met verzenden zoals je neergezet heb.. want wie bezorgd het dan etc?