Mijn dochter is bijna 1. Ik merk dat ze toe is aan een andere drinkbeker. Maar welke? Wat is jullie ervaring? Liefst wel een met oortjes.
Ik had bet tuitbekertje van Avent, maar die van de Hema is ook heel fijn. Als je die gewone drinkberkertjes bedoeld heeft Nutrilon vaak drinkberkertjes te koop bij Etos. Die heeft 2 oortjes
Bedoel je een open beker? Of met tuit? Of met rietje? Ik zweer zelf bij de hema rietjesbeker. Maar die heeft geen oren... HEMA - verrassend lage prijzen in de online winkel
Wow, wat drinken er hier al veel dreumessen uit die open Ikea bekers! Wij proberen dit ook wel eens (dochter 14 mnd), maar meestal is de verleiding na twee a drie slokken te groot en gaat ze met het water spelen. Doen jullie dreumessen dat niet? Ik gebruik meestal de Avent bekers als ik er niet bij ben en de Ikea bekers als ik er pal naast sta. Maar de Ikea bekers eindigen meestal met huilen, omdat ik ze af moet pakken nadat ze haar handjes erin stopt en alles nat spat.
Rietjesbeker van de Hema! GAat prima hoor zonder oortjes. De hema heeft ook tuitbekers met oren. Die had ik eerst ,maar mijn zoontje snapt het principe tuitbeker niet Maar ik bewaar die beker want het tuitgedeelte kan er af en dan heb je een mooie open beker met oortjes! Die geef ik nu nog niet want ik weet zeker dat dat ding en dus het drinken op de grond ligt als hij genoeg heeft gehad...
Hahaha same here! Of als ze genoeg heeft, belandt alles op de grond Nou nee dankje, ik wacht nog wel een tijdje met een open beker
Hier sinds hij 8 maanden is de rietjesbeker van Nuby. Open beker oefenen we hier af en toe, maar ik houd hem vast. Als hij het zelf doet kiepert hij in 1x de hele beker leeg.
Onze Jongste drinkt al een paar weken zelfstandig uit een gewone beker. (11mnd) Als we weg gaan heb ik een tuitbeker van dr.Brown. Echt een aanrader! Of gewoon drinken uit een rietje.
Deze is heel fijn! Verder drinkt dl ook goed uit een rietje uit een open beker en open beker gaat ook steeds beter. Alleen is ze heel eigenwijs en wilt ze het dan zelf doen en dan gaat het Door overmoedigheid nog wel eens te snel omhooggevallen met als resultaat een nat kind.