Ik drink alleen op feestjes en partijen een gezelligheidsdrinker maar dan wel iets mee dan 2 en het zou best niet heel veel kwaad kunnen zoals zoveel doen. Maar nu dat feest in ons dorp 4 dgn waar ik denk ik wel zeker 3 na toe wil. dan ben ik gewoon bang dat het wel kwaad kan
Tja als je bang bent dat het kwaad kan zou ik toch uitkijken.. Ik drink in de eerste 2 weken gewoon wat ik altijd drink en rondom mijn eisprong tot ik ongesteld word maar 1 of 2 glazen . Als je echt wilt drinken zou k nog een maandje wachten met proberen, dan kun je met een gerust hart biertjes drinken en zonder onzekerheid weer gaan beginnen volgende maand.
Ik heb nog filet American en rauwe zalm gegeten tussen de innesteling en positieve test... Volgens mij heb ik nog een keer gelezen (tijdje terug) dat iemand tijdens de zwangerschap af en toe een glas rode wijn dronk? Ik zou lekker genieten tot de positieve test.
Ik heb tussen mijn ei en test wel 1x dingen gegeten (en er van genoten) die ik niet mocht, maar drinken deed ik niet. Ik dronk al niet veel en het voelde echt niet goed om te drinken als ik zwanger kon zijn, dat heb ik alle rondes volgehouden. Heb wel 1x een glas wijn besteld bij een etentje, om die na 1 slokje aan mijn vriend te geven, het voelde niet goed en smaakte daardoor echt niet lekker. Je moet doen wat jou goed dunkt, en als je bang bent dat het invloed heeft, niet drinken! Ik zal tijdens mij zwangerschap ook absoluut niet drinken, het werd ook afgeraden door mijn VK, ik heb er geen behoefte aan, dus ik doe het niet. Want ALS het schadelijk KAN zijn, voor de kleine, waarom zou ik het dan doen??
Het is natuurlijk het beste met alles rekening te houden na de eisprong. Lang heb ik dit ook gedaan. Maar ik heb nu na een jaar proberen zoiets van we zien het wel als ik een posititieve test in handen heb. Dan ga ik me overal aan houden.
Ik drink misschien 1x in de 2 maanden een wijntje, t smaakt me niet meer zo erg. Ik heb het een hele tijd helemaal opgegeven, maar gezien t allemaal niet zo makkelijk gaat ben ik wat softer voor mezelf geworden weer. Ik drink sowieso niet meer zo veel als ik vroeger deed