Wow.. Dit is echt erg.. Hoe kun je daar je kinderen opvoeden? En die vrouw? Sorry hoor hoe kun je dit toelaten als moeder??? dom mens!
Het moet toch ook ontzettend goor zijn.. 21 jaar zonder fatsoendelijk te kunnen poetsen.,? ( want ik geloof niet dat je zo'n huis kunt poetsen)
21 jaar... vreselijk! Daar je kinderen opvoeden... verschrikkelijk! Had echt wel heel snel me spullen gepakt als ik in zo'n situatie zou zitten!
er moet wel iets grondigs mis zijn met hun allebei willen ze 21 jr wonen in die schuur en daar hun kinderen opvoeden!! Een gezond, weldenkend persoon kan niet daarin leven!!!! En ja, k denk dat er iets is met beide! Ze hebben deze leefsituatie samen in stand gehouden!
Ik zit echt vol ongeloof te kijken.. Dit hou je toch geen 21 jaar vol?! Lekkere veilige omgeving ook voor kinderen.. Zou ze niet gewoon bang zijn voor haar man? Ofzo? Dit pik je toch niet.. En idd ze had zelf ook wel kunnen beginnen met iets te doen in huis..
Nou ik weet niet wat die vrouw mankeert... Er zit volgens mij iets niet goed bij haar... Anders leef je miet zo... En een kip in de woonkamer... Come on....
Hij weet niet waar die moet beginnen, dat zeggen ook al die vrouwen altijd.... Pffff die vrouw kan toch zelf ook een aannemer bellen!