Mijn dochter heeft dus bijna nooit harde ontlasting is dat stom? Het is geen diarree maar ook geen kutteltjes zeg maar...haha kutteltjes, weet niet hoe je het anders zegt...tenminste soms heeft ze het wel hardere ontlasting maar bijna nooit! Alvast bedankt voor reacties!!!
Hey cindy! Mijn zoontje is bijna 2 (20 maart) en heeft ook nog geen 'keuteltjes'.. Het is eigenlijk altijd 'papperig', ook al eet hij gewoon met de pot mee.
Volgens mij bedoel je 'keuteltjes'? Maar dat is net geiten ontlasting en lijkt me juist pijnlijk. Dus misschien maar goed ook .
dat is bij jezelf ook een zachte ontlasting zorgt ervoor dat je niet hoeft te persen dus ook minder kans op aambeien hebt dus je geeft waarschijnlijk de goede voeding en genoeg vocht waardoor ze zulke ontlasting heeft dus heel goed!!!
Hier had ze in het begin ook altijd van die hele zachte ontlasting. Soort brij zeg maar! Nu tegenwoordig heeft ze wel vaker van die echte drolletjes. Wel makkelijker met schoonmaken hoor hihi
bedankt voor jullie antwoorden...vroeg me dit opeens af en dacht dat het mischien niet goed was maar het is dus normaal. Nee die geitenkeuteltjes bedoelde ik ook weer niet want dat is ook weer niet goed natuurlijk. Ze drinkt veel water en eet goed dus eigenlijk kon het ook niet slecht zijn. Zo mama is weer tevreden hahaha
pff ja is idd veel makkelijker met schoonmaken die drolletjes en jeetje ik dacht dat haar kakkie in het begin stonk maar die kakkie wat ze nu heeft sinds ze geen bv meer krijgt en goed met de pot mee-eet jeeeeetje hahahaha
keutels zijn vaak een teken van te weinig vezels en te weinig vocht bij oudere. Bij baby's lijkt me dat ook ergens een teken dat het niet helemaal naar verhouding is want het hoord niet hard te zijn. Oprah had vorig jaar een uitzending met een of andere arts en die man ging uitleggen wat goede en slechte ontlasting was. En goede ontlasting is nooit hard.