Productie na 8 maanden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door PinkStars, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Inmiddels geef ik ruim acht maanden borstvoeding aan mijn zoontje, we genieten er beiden van.

Op mijn werk kolf ik 2x per dag en haal ik zo'n 300-330 cc op per dag. Dat is voldoende voor mijn zoontje. Bij papa drinkt hij 3 kleinere flesjes per dag, op de creche delen ze het door twee voedingen. Vaak komt het voor dat ik de avondvoedimg voor het slapen gaan moet bjjvullen met een flesje van 100 cc kv. Mijn xoontje lijkt dan niet genoeg te hebben aan mijn melk en huilt dan flink tot hij dan verzadigd raakt door de fles.

Nu zijn mijn vragen: als mijn kolfrecht straks is afgelopen, zit ik te denken om naar 1 keer kolven terug te gaan, midden op de dag. Dient mijn zoontje dan ook maar 1 voeding te drinken en de rest bijvoeding en water? Kleintjes zegt toch dat bvkindjes niets anders mogrn drinken dan bv?

Als ik straks minder kolf, heb ik dan 's avonds nog minder melk dan nu, of zal dat juist weer op peil komen? Ik zou het niet leuk vinden om te moeten stoppen omdat mijn productie achteruit holt.

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben toen ook naar 1x kolven gegaan (en nachtvoedingen, haha) maar met die 1x kolven had ik genoeg om 2 kleinere flesjes te geven. ik kolfde 300 en dan had hij 2x 150 of soms zelfs 3x 100ml ben wel ook met water erbij begonnen, maar uit een open beker...dus echt nog niet veel.

3. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Dank je wel voor je reactie. Ik mag hopen dat ik dan wel 300 eruit krijg in die ene kolfbeurt :(

Gaf jij op thuisdagen dan volledige bv? Raakten je borsten hiervan 'in de war'?

4. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die 300 (wel 2kanten) is wel veel naar wat ik begreep.
    ik had het geluk dat de 9 maanden ongeveer gelijk viel met de kerstvakantie (2w) en daarna gaf ik idd volledig (nog steeds) en ze raakte daar niet van door de war.

Deel Deze Pagina