Drinken in warme landen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Babs1977, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hoi meiden,

wij gaan naar Menorca als ons meisje 5,5 maand is.
    Ze krijgt nu 4 x per dag 200 cc. Nu vroeg ik me af...........moet ze dan ook meer flesvoeding omdat het daar zo warm is? Ze krijgt nu om de 4 uren een flesje en vind dit schema wel zo prettig.
    Hoe hebben jullie dit ervaren? Of mag ze met 5,5 maand al iets anders drinken?

Edit moderator: verplaatst naar voeding

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoi Babs, wij zijn met Sem naar Aruba geweest toen hij 4 maanden was. Ik zou hem naast zijn voeding ook water geven. Ons mannetje zweette veel, dus water is wel lekker voor zo'n kleine. En als hij dat niet lust, misschien wat diksap...

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je moet niet meer flesvoeding geven, maar je kunt met hetzelfde aantal schepjes wel wat meer water 15-20cc in een fles doen.
    Hou haar goed in de gaten, het kan zijn dat je de hoeveelheid met extra water tijdens de vakantie beter over 5 flesjes kunt verdelen, maar als ze dat wil zal ze dat zelf wel aangeven.

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Je kunt idd extra water, thee of diksap geven. Ik zou geen extra voeding geven.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    houd gewoon haar "normale" voedingspatroon aan, en geeft haar daarbij tussentijds gewoon af en toe wat "fris" lekker koud water, of wat sap o.i.d....

jij drinkt als het warm weer is ook vaak wat meer dan normaal gesproken...

wij zijn ook 2x op vakantie geweest toen de kids net 5 mdn en 6,5 mnd was en zij hebben gewoon hun normale "voeding" gehad (fles + potjes) en daarbij tussendoor gewoon wat lekker kouds....

gr.en alvast fijne vakantie :D

Deel Deze Pagina