drinken is zoo vies...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loenepoen, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en sinds 3 weken een hele vieze smaak in mijn mond. Eten en vooral drinken vind ik zo vies, maakt niet uit wat ik drink, zelfs water is vies. Ook tanden poetsen en kauwgom eten is erg vies. Heeft er iemand tips?? Het is vreselijk vervelend!

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd.

En wat naar dat alles zo'n vieze smaak heeft.
    Ik geef je even een dikke *knuffel* want tips heb ik helaas niet.
    Hier met 33 wk nog steeds misselijk en nog steeds een vieze smaak, dus helaas.... ik denk dat je 't gewoon moet "uitzingen".

Heb alleen begrepen dat het bij de meeste vrouwen na 12 wk afneemt en rond de 20 wk verdwenen is, dus dat hoop ik echt voor je!

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik had het ook rond de zelfde week als jij
    ik probeerde alle drinken uit tot wat echt goed
    in de smaak viel,tot nu toe is sappie`s en taxi
    en rosevice ranja in goede smaken gevallen..!!

Nu ik verder ben in de zwangerschap
    gelukkig kan ik weer alles drinken..

je hormonen veranderd geregeld in de zwanferschap
    helaas hoort dit er ook bij.

is het een ijzeren smaak wat je hebt ?
    probeer vla te eten als je kan dat hiel mij

4. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was bij mij ook zo. Gelukkig kan ik nu weer alles drinken (en ik drink veel water). Probeer gewoon uit wat je lekker vind (ik dronk in het begin ook veel appelsap), je moet jezelf nu niet in de weg zitten.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Ik lustte in het begin ook bijna geen drinken. ik dronk dus bijna niks. dwong mezelf om wel 3 glazen water op een dag te drinken. een waterijsje hielp ook wel om toch aan vocht te komen.
    vanaf ca. 11 weken werd het weer beter en lusste ik weer thee cola etc.

het is heel vervelend maar er is weinig aan te doen. roosvicee wilde bij mij ook nog wel en dan met een rietje langszaam opdrinken.
    veel sterkte en ik hoop dat het snel over is!

6. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Ik moet mezelf er nu ook echt toe zetten om af en toe een glas water te drinken. Heb al vanalles geprobeerd, maar niks smaakt. Hoop inderdaad dat het snel over is, want ik mis mijn kopje thee savonds enorm! Maarja, het is voor een goed doel! :)

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Helaas, ook hier al maaaaanden een vieze smaak in de mond, zelfs al 1,5 maand voordat ik zwanger raakte. Ik ben overal geweest, maar het wordt toch op de zwangerschap gegooid. In mijn geval helpt echt niets, dus ik hoop maar dat het met de bevalling verdwijnt..

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Als 1e gefeliciteerd!
    Heel herkenbaar, jouw probleem! Maar bij mij is het na de beruchte 3 maanden over gegaan.
    Ik was verder ook helemaal niet lekker, dus ik baalde dat ik zelfs geen kopje thee of een glas water lustte!
    De tip vd waterijsjes is een goeie, of fruit eten, daar zit ook vocht in(zoals druiven, ananas). Tenzij je dat ook niet lekker vind natuurlijk!
    Hoop dat je voorspoedig door de 1e 3 maand komt, want die zijn het vervelendst!

9. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ik had het ook! :( na 10-11 w ook over gegaan gelukkig. Ik had standaar muntjes met fruitsmaak bij me om eens wat lekkers te smaken.

10. nena64

nena64 Lid

26 okt 2012
    46
    0
    0
    Gestart 8/11/2012
    gelderland
    Ik heb ook zo´n vieze smaak alles proeft niet zo als het was....heel vervelend .Dan denk ik lekker eten en drinken ,en als ik het in de mond neem dan is het gewoon vies.
    Dus kan er niet echt van genieten ben nu 13 weken zwanger ,en het is nog steeds het zelfde ,het begon met 6 weken zwangerschap.pfff

Deel Deze Pagina