4 weken zwanger! Wat gaat de tijd langzaam!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NorinaM, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NorinaM

NorinaM Lid

31 mrt 2013
    20
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal.

Nadat in het ziekenhuis is vastgesteld dat ik PCOS heb en het zaad van mijn partner kwalitatief niet heel goed was zijn we het IUI traject ingegaan.
    19 april van de inseminatie.
    En vrijdag 3 mei was mijn test positief !!! Ik ben ontzettend blij en mn vriend ook!!

Ik wil het de wereld vertellen!! Hahaha maar de tijd gaat zo langzaam!! Ik weet dat ik geduldig moet zijn en moet genieten van mn zwangerschap maar k kan niet wachten tot ik een buikje heb en tot ik weet of het een meisje of een jongen wordt??
    Ben ik nou de enige die zo ongeduldig is of is dit volkomen normaal?

Ik hoor het graag van jullie allen en hoop mijn ervaringen met jullie te kunnen delen.
    En natuurlijk wil ik ook graag jullie ervaringen delen!!

2. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Gefeliciteerd!!!! :)
    En ik herken je ongeduld! Veel succes haha, je moet nog even! Na een week of 13 vond ik het wel vlot gaan. Die 1e weken duren zoooooolang! Het enige wat helpt is: afleiding. Echt.

3. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Gefeliciteerd. De eerste weken duren inderdaad het langst. Maar vanaf 12 weken vliegt de tijd. Voor je het weet heb je je 20 weken echo. Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap.

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd!!!!!!!!
    En natuurlijk veel geduld toegewenst ;)

5. NorinaM

NorinaM Lid

31 mrt 2013
    20
    0
    0
    Rotterdam
    Jahhh goed om te horen dat het na de 12de week sneller gaat!!
    Ik moet morgen bellen voor een afspraak, met 8 weken krijg ik een echo.
    Nog even geduld dus. Zoals heel overduidelijk is ben ik in verwachting van mn eerste, ben ook nog nooit zwanger geweest. Ben een beetje bang dat het misgaat maar wil me daar niet al te druk om maken!

Wat hebben jullie voor kwaaltjes?? Ik heb ontzettend last van mn borsten!!! Sjeeee wat doen ze pijn en volgens mij zijn ze al wat gegroeid :)

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Spannend hè! We zijn even ver denk ik ;) Dit is mijn vierde zwangerschap en het wordt ons tweede kindje. durf nog niet superblij te zijn :(

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hey meid als eerste gefeliciteerd!! Ja de 1e weken zullen het erg langzaam gaan, maar daarna gaat het veel te hard!! Voordat je het weet is je kleine er. :)

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meid gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik snap je gevoel helemaal! Ik ben zelf bijna 7 weken en het kan me maar niet snel genoeg gaan!! De eerste echo al gehad en helaas net niet genoeg te zien maar met 9 weken krijg ik de 2de echo en kan niet wachten!! Dit is trouwens mijn 2de kindje op komst :)

9. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Gefeliciteerd!
    Ook ik herken het hoor, wat duren die weken lang.
    Ik wil het zo graag vertellen, maar dur het ook nog niet aan. We hebben nu afgesproken dat we he na de eerste echo aan de eerste personen gaan vertellen (broer, paar goede vrienden, mijn leidinggevende) de rest vertellen we het na onze vakantie , dan ben ik bijna 15 weken.(vakantie goed gepland dus ;) )

10. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik snap het ongeduld wel... Maar wachten met vertellen tot 12 weken niet. Het is toch juist fijn als je er met een vriend of vriendin het over kan hebben.... Ik heb zoiets van als het mis gaat zou ik het ook niet voor mezelf houden dan wil je ook praten, tenminste dat zou ik hebben!

En het begin duurt daarom denk ik dan juist wat langer?

Maar gefeliciteerd en voor je het weet heb je je kleintje in handen!:D

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Gefeliciteerd!!!

Heel herkenbaar hoor dat ongeduld hihi....de eerste weken van de zwangerschap had ik dat ook...tot ongeveer 8 weken en we de eerste echo hadden gehad....toen zakte het...nu weet ondertussen iedereen het, dus is dat gevoel helemaal weg...ben inmiddels 15 weekjes zwanger...

geniet er ook maar lekker van! :)

12. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Oh ik snap je ongeduld zo goed !
    Ik ben ook vreselijk ongeduldig.
    Overmorgen 2e echo dan ben ik bijna 12 week zwanger.
    Als alles goed is ga ik het dan eindelijk aan iedereen vertellen.
    Ouders ,schoonouders en beste vrienden zijn al wel op de hoogte.
    Dit hebben we na de eerste echo gedaan :).
    Ik hoop dat het vanaf week 12 inderdaad minder wordt hahahaha.

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi,

Gefelciteerd!
    Ikzelf ben ook erg ongeduldig op t moment. Zit in week 6 nu (als t goed is). Over 11 dgn mn eerste echo. Ik ben daar zo zenuwachtig voor. In t verleden 2 keer te horen gekregen dat t mis was. Beide keren bij de eerste echo gehoord.
    Gelukkig werk ik weer, ben aan t reintegreren. Maar ondanks dat kruipt de tijd voorbij. Maar dat heeft denk ik te maken met de angst die ik heb voor de echo. Wanneer ik (hopelijk) met de echo gerustgesteld word, gaat de tijd denk ik ook weer wat sneller.

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Herkenbaar! Wilde graag de eerste echo, want dan weet je of het goed zit en maakte het voor mij ook wat realistischer.
    toen idd ook gaan vertellen hoewel ouders het al wisten en ook op mn werk ivm misselijkheid.
    daarna ongeduldig omdat ik maar misselijk bleef, dus zat echt af te tellen. met 14 weken was dat weg en sindsdien vind ik het echt snel gaan. buikje groeit langzaam. tel nu niet af...wij doen ook geen 20 weken echo. geniet er nu van en lekker zo nu en dan wat kopen en kamertje opknappen.

15. Nimo2983

Nimo2983 Lid

19 okt 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!
    Zoals je aan mn banner kunt zien ben ik ook nog kort zwanger en ik kan niet wachten tot de eerste echo op 13/5. Ik ben op van de zenuwen en ben heel angstig dat het niet goed is, je leest zoveel reacties op het forum van geen hartslag, geen vruchtzakje etc.

Niemand weet het nog bij ons, maar wij gaan het de ouders, broers/zussen en beste vrienden vertellen na de eerste echo. Dan weet je met iets meer zekerheid of het goed is. De cadeau's staan in ieder geval al klaar om weggegeven te worden :)

Succes met het wachten!!!!

16. angelll

angelll Lid

2 mrt 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net zo iets indd nicole85
    Wij hebben morgen 2e echo
    Vanaf dan gaan we het ook vertellen