hoi hoi, Ik las nergens een topic over "zwanger geworden via zelfinseminatie" met donor... zijn er meer meiden die het op die manier geprobeerd hebben en waar het uiteindelijk is gelukt? Ik zelf heb een vriendin en wij waren genoodzaakt het met behulp van een donor te proberen, wat we achteraf heel moeilijk vonden (en nog steeds) maar het is ons na 2 keer proberen gelukt en ik ben nu bijna 5 week zwanger hopelijk blijft alles goed gaan maar dat is voor iedereen altijd enorm spannend
Wat leuk gefeliciteerd..mijn zusje heeft ook een vriendin en bij haar is het na 5 keer gelukt..wel moest ze het zelf betalen..over 5 weken verwacht ze dr zoontje spannend..geniet ervan
Heb zelf geen ervaring met zelfinseminatie, maar wil je toch feliciteren!! Wat snel ook, geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd. Hier niet door middel van zelfinseminatie maar mijn zoontje is wel dmv donorzaad verwekt.
Hier ook met zelfinseminatie zwanger eig meteen de eerste echte poging.. hebben een bekende donor en de zelfinseminatie thuis gedaan! Verwachten ons kindje rond 5 september.. hoe gaat het bij jullie?
Gefeliciteerd! Geen ervaring met z.i., maar lekker vlot al, met de 2e keer! Geniet er lekker van meiden
wow, na 2x, da's snel zeg.. En heel bijzonder. Van harte gefeliciteerd!. Ik heb een nicht die ook via zelf inseminatie zwanger geraakt is, super blij ben ik voor haar.