Drinken jullie elke dag 2 liter water?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik dronk altijd heel slecht tot ik zwanger werd. Ik drink niet veel water maar zeker 2 liter (suikervrije) aanmaaklimonade. Ik heb 2 kannen waar meer als een liter in kan en die gaan elke dag beide leeg en daarnaast ook nog ander drinken (koffie en thee)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Overdag drink ik koffie, thee en sap.

Ochtend 1 kop thee...middag een kop thee...sap in de avond
    Tussendoor koffie

En ik drink 1 kop thee in de avond aan het begin...en nog een 1,5 liter pot groene of witte thee van 21.15 tot 23.00

Eigenlijk best wel veel.

Ik had ooit gelezen dat in de avond drinken heel goed voor je is...en groene/witte thee al helemaal.

3. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik drink 2 á 3 liter water en ongeveer een liter groene thee op een dag...geen moeite mee!!

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Met gemak
    voor mijn middag eten vaak al. Maar ik heb altijd Smorgens erg veel dorst

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ben een echte waterjunk! :) Voel mij ook gewoon slap en ziekjes als ik niet 3-4 liter water per dag drink.

Begin gelijk in de ochtend op m'n nuchtere maag al met een halve liter lauw water met wat citroensap, dan spoelt alles goed door.

Fisdranken drink ik nooit is gewoon te slecht, wel haal ik 1-2 keer per dag een vanilla latte oid bij Starbucks. 😋 En verder groene thee en verse groenten/fruitsap.

Ben eigenlijk wel verbaasd om de slechte drinkgewoontes van heel veel meiden hier, zou mij daar echt niet goed bij voelen. :)

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik drink ook veel.
    2 koppen thee en 4 koppen koffie per dag.
    Daarnaast minstens 1,5 tot 2 liter water en bronwater met bubbels.

Heerlijk en ik voel me echt naar als ik te weinig drink.
    Frisdranken, sapjes etc. drink ik niet.
    Zit zoveel zooi in, dus gewoon heerlijk helder fris water.

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja makkelijk, ik drink meestal 2 liter thee en tussendoor nog wat glazen water.. (of andersom veel water en wat glazen thee)

het helpt bij mij als ik een thermoskan vul met thee, dan drink ik het veel sneller op als dat ik aparte koppen thee ga zetten.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik drink alleen maar water uit halve liter glazen. Ik drink er zoeen 3/4 leeg per dag. Ik drink wel ook standaard een kopje koffie elke avond.

9. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Nee dat haal ik zeker niet. Soms "vergeet" ik te drinken waardoor ik er s avonds achterkom dat ik niks heb gedronken. Tegenwoordig gaat het iets beter nu ik s ochtends en s middags bij het eten moet drinken. Zit in d'r familie, zijn allemaal zulke slechte drinkers.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik haal de 2 liter ook niet elke dag
    Ben een moeilijke drinker, geen prik, dus voornamelijk limonade

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.837
    3.630
    113
    Ik wel, heb altijd al veel gedronken. Ik heb eigenlijk altijd wel een glas drinken binnen handbereik staan. Niet alleen water hoor (wel veel), maar ook regelmatig thee, cola light, melk of crystal clear. Mijn zoontje heeft het gelukkig ook, voor hem staat er altijd wel een beker water op tafel, die ik regelmatig bijvul.

Deel Deze Pagina