Drinken jullie weleens een energie drankje en werkt het dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Drink je weleens een energiedrankje en werkt het dan?

1. Ja, dagelijks en het werkt echt wel.

2. Af en toe, soms werkt het en soms krijg ik er ook hoofdpijn van

3. Nee, ik kom aan dat soort drank niet aan, BAH!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Mijn optie staat er niet tussen. Ik drink het wel (nu niet ivm zwangerschap) maar het heeft totaal geen effect op mij. Waarschijnlijk omdat ik een flinke koffie leut ben. Ik kan gerust meerdere blikjes drinken voor het slapen gaan en dan nog slaap ik als een roos ;)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik mis er 1 :D
    Ik drink ze wel vaker, maar gewoon omdat ik het lekker vind. Vooral ijkoud:D Merk er overigens nooit wat van.

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik heb het destijds in Spanje gehaald in een kruiden/geneeswinkeltje, maar hier kan je het volgens mij ook gewoon bij de reformwinkel kopen, op het internet of bij een smartshop. Het is geen drugs hoor, het lijkt een beetje op kaneel en smaakt verschrikkelijk. Ik doe het in de soyamelk, met een banaan, peer, kaneel en cacao. Dan proef je het niet. Het lost slecht op als je het niet in een shake doet. Maar, het werkt echt heerlijk als je even door moet. Je moet het alleen geen dagen achter elkaar gebruiken en volgens mij is het tijdens de zwangerschap ook niet zo'n goed idee :D

Guarana (Paullinia cupana) - Azarius

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik drink geen redbull ofzo.. Van de week bij het sporten wel een extran gedronken, maar kan niet zeggen dat ik daar extra energie van kreeg.. Helaas!

Deel Deze Pagina