25 weken zwanger en gemene kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb last van steekjes onderin en een zwaar gevoel. Ook drukt het wel eens tegen mijn anus :) aan lijkt het wel?

Nu zijn we vorige week vrijdag getrouwd en was het natuurlijk een drukke dag. Heb ook veel meer last gehad van harde buiken. Maar deze klachten herken ik niet zo van de eerdere zwschappen?

Gister had ik ook zo'n ongemakkelijk gevoel in mijn buik...

Iemand die dit herkent?

2. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hey,

Ja toevallig heb k dat ook. Lucht het bij jouw niet op als je ontlasting gehad heb? Ik heb namelijk het idee dat het de darmen zijn die vervelend zijn..

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat idee heb ik ook nu.....;)
    Heb veel last van diarree gehad in het begin en nu is het juist andersom... Maar eens wat meer kiwi's eten...

Zou het ook kunnen dat de antagel die ik voor mijn maagzuur slik zorgt dat ik minder goed naar het toilet kan?

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Geen idee miss even vk bellen of dokter? Ik heb gewoon t idee beetje luie darmen..veel vezels eten en genieg drinken. Ik gebruik ook movicol. Poeder dat je moet oplossen in water. Houd de boel soepel haha. Maar zou me er geen zorgen om maken eigenlijk... Die verstopping ben je over paar dagen wel weer kwijt denk ik...hoort er maar bij denk ik:D alles komtn de verdrukking

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maak me geen zorgen maar fijn is het niet....

Ik kijk het even aan en vraag het idd eens na volgende week bij de gyn

6. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Dat is inderdaad zacht uitgedrukt,,, kan echt ook pijn doen :/

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb ook soms zo een raar gevoel dat ik voel van in mijn buik tot in mijn borstkas lijkt het,heel onprettig.zoals een harde buik maar dan iets anders.dat zou door vermoeidheid komen,hier waren wij aan het verbouwen en dat is teveel geweest.ik moet rusten van de gynaecoloog.gevaarlijk is het niet direct maar wel erg onaangenaam.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan misschien....heb het dus ook te druk gehad... Lichaam geeft het dan gewoon aan natuurlijk.

Niet fijn iig

10. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Gefeliciteerd met je huwelijk!

11. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521