Hallo! Zijn er meer mensen die een tattoo hebben met de naam van hun kind. En waar heb je die dan laten zetten? Ik heb de naam van de oudste op mijn linkerpols.. Nu zit ik er over na te denken de jongste rechts te doen... Maar stel er komt ooit nog een derde kindje? Waar zet ik die dan? Er zijn absoluut geen plannen voor een derde en dan is t miss zonde beide kids nu links te doen.. Overigens staat de naam een beetje schuin.. Wat zouden jullie doen? ---> foto's zijn van harte welkom!
ik heb op mijn rechterpols de naam van mijn dochter in het thais. mijn man laat op 4 oktober een tattoo zetten (jeeej mijn antitattoo man laat er zelf eentje zetten ) Bekijk bijlage 345516 toekomstige tattoo man Bekijk bijlage 345517 mijn tattoo
Namen van mijn jongens op mijn bovenarm met een hartje en wat blaadjes, deze wordt nog uitgebreid met swirls en vogels en mijn dochtertje heb ik op mijn pols samen met een heel kinderlijk uiltje, omdat ik haar altijd mijn kleine uil noem (grote blauwe ogen hihi). Alles is zelf getekend.
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat hij was gaan ontsteken of dat ze de namen verkeerd hadden gespeld ofzo...
Ik heb al heel lang nagedacht en wil graag een tattoo.. Dus dat is verder niet ineens spoed.. Maar ik.wil hem morgen graag laten zetten maar twijfel nog iver waar.. Dus vandaar spoed.. Al komt dat nu miss raar zo over.. Sorry!
Mja ik zou het ivm werk dus niet op m'n pols doen. Mijn werkgebied is dat geen algemeen geaccepteerd iets uiteindelijk. Maar op zich vind ik het wel een mooie plek. En je kan evt altijd nog een derde op je schouderblad zetten oid Het is niet verplicht al e kinderen dezelfde plek te geven... Dat wordt op meeste plekken lastig als je meer dan 2 kinderen hebt Of 1 tattoo met alle namen erin... (Vind ik persoonlijk het mooist) Maarja... Dan moet je dus nog wel even geduld oefenen
Ik had gewoon m'n horloge meegenomen naar de tattoo zaak en gezegd dat hij er precies onder moet kunnen vallen. Dit is perfect gelukt dus ten alle tijden met horloge af te dekken Als je nog twijfel wacht er dan mee tot je minstens een week of twee zeker weet waar je hem hebben wilt. Anders krijg je misschien spijt en had je hem later toch liever op je bips/borst/voet gehad
Ik vind het niet mooi om op allebei de armen/polsen een naam te laten tatoeƫren..dan beter alles op 1 kant.