Drinken over de tv - tv kapot! Gezeur verzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door FB1984, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een aansprakelijkheidsverzekering heeft hier niets mee te maken. Het gaat er om of een een zogenaamde totaal dekking op je inboedelverzekering zit, ook wel alle van buiten komende onheilen dekking, goud dekking etc. genoemd. Het hangt dus volledig af van je verzekeraar en voorwaarden. Bij de meeste verzekeraars geldt bij deze dekkingen een nieuwwaarde regeling mits het object nog een dagwaarde heeft van minimaal 40 procent van de nieuwwaarde. Bij een tv van 9 maanden oud zou dit zeker het geval moeten zijn.

Het hangt dus 100 procent af van je verzekeraar, dekking en voorwaarden. Kijk op je polisblad wat je dekking is en welke polisvoorwaarden er van toepassing zijn, alle polisvoorwaarden kun je online wel vinden.

Succes! Je mag me altijd een pb sturen als je er niet uitkomt, ik ben 11 jaar schadebehandelaar geweest.

Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Wij hebben des tijds 700 euro voor onze tv betaald. Onze kleine man heeft hem kapot gemaakt met zijn fles en kregen alsnog ruim 500 euro vergoed. In vergelijking met ons vind ik dat je idd weinig terug krijgt

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ligt er idd aan hoe je verzekerd bent.
    Wij zitten bij interpolis en toen mijn dochter mijn telefoon kapot had gegooid, werd alles geregeld, zonder kosten.
    Koerier kwam het toestel ophalen en 3 dagen later had ik m alweer terug.
    Nochten de kosten van het repareren hoger zijn dan het toestel in de winkel kostte, kreeg ik een nieuwe.
    Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe voorkant, glas was niet meer te reparerren.

Ts, ik zou je verzekering eens vragen hoe ze aan dat bedrag komen.. en vooral eens kijken naar hoe je verzekerd bent.

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou heeeel blij zijn met die 500 euro! de dagwaarde van een tv daalt heel snel.
    ik heb het gehad met een bank van 2200 euro. ik kreeg er maar 300 euro voor!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klopt dit staat precies zo in onze polis!
    Ik stuur je een pv voor meer info :)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Helaas vandaag niet gebeld door de verzekerinf!!!
    Dus morgen zelf maar bellen....

Ben al hoop wijzer geworden door de polis een paar keer goed door te lezen, en dankzij iemand van t forum via pb

Ben benieuwd hoe dit Afloopt!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

8. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook nieuwsgierig...

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik wilde ook net zeggen.. Als je een van buiten komende onheil dekking hebt dan moet de tv volledig worden vergoed tegen de nieuwwaarde. Bij ons is het dan wel zo dat je 115 euro eigen risico hebt. Maar dat zal vast terug te vinden zijn in de polisvoorwaarden.

10. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Vrienden van ons hun zoontje heeft vorige week hun reciever (home cinnema) kapot gemaakt. Iets in de dvd speler gestopt en nu pakt die geen dvd's meer. Ze hebben een verzekering bij interpolis en hebben er gelijk heen gebeld. De volgende dag stond er 900 euro (de nieuwwaarde) op hun rekening. Het enige wat ze moeten doen is na gaan of die nog gerepareerd kan worden en drie weken de kapotte reciever bewaren voor eventueel controle.

Ik heb zelf nog nooit gebruik gemaakt van de verzekering en heb haast de neiging om mijn computer te laten vallen en mijn dochter de schuld te geven :p

Deel Deze Pagina