Mijn dochter van 8 weken oud krijgt momenteel Kruidvat standaard melk. Omdat ik vindt dat ze toch wel veel blijft spugen (tussen de flessen door steeds mondjes vol, en soms gelijk na de fles een heleboel) zit ik er aan te denken om over te stappen op voeding voor spugende baby's. Hoe pakken jullie zo'n overstap aan? Ps ze krijgt al Nutriton door de voeding 2 schepjes op 150 cc. Bij meer Nutriton is de speen te klein en bij grotere speen krijgt ze teveel ineens binnen. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben ook aan het overstappen van friso hypoallergeen op friso normaal. Ik doe het stapje voor stapje omdat mijn zoontje heel moeilijk poept. Mijn schema is bij fles voeding 120 water + 4 scheppjes 1 dag- 3 schep hypo en 1 normaal 2 dag - 2 schep hypo en 2 normaal 3 dag - 1 schep hylp en 3 normaal 4 dag - 4 schep normaal Beetje het zelfde idee als je voeding ophoogd
Hoi Vlindertje Bedankt voor je reactie. Als ik het goed begrijp dat meng je gewoon te twee verschillende voedingen in 1 fles?