Binnenkort is Het zandkasteel hier in de schouwburg. Nu staat er 3+ bij als leeftijd. In juli wordt onze jongste drie. Is het dan al wel geschikt voor haar? Is het een leuke voorstelling?
Dat is bijna 3! Wij zijn laatst met ons dochtertje naar de K3 film geweest en ze is 2,5. Bleef niet de hele tijd zitten, maar dat hoeft ook niet! De oudste was ook nog geen 3 toen ze naar Woezel & Pip ging. Vond ze erg spannend, maar ook super leuk! Na 1 jaar wist ze het nog te herinneren als we langs de schouwburg fietsten! En als ze Zandkasteel op tv ook leuk vindt, is het in het echt vast helemaal leuk!
Mijn dochter wordt in mei 3 jaar en wij gaan 20 april naar het Zandkasteel Ik wil je daarna wel vertellen hoe het is gegaan!
Ik kan kaartjes iets goedkoper krijgen. Rij 4 (als ik nu bij ons theater zou bestellen krijg ik vast die kaarten niet meer) dus dan doe ik het gewoon. Dank jullie wel voor de reacties!
Onze dochter is 2 jaar en 3 maanden, papa wilde a.s. zondag met haar gaan. Mag dat wel ondanks dat er 3+ staat? Wist dat helemaal niet!
Het is een adviesleeftijd dus je mag er gewoon naar toe (Bij bioscopen is dat anders) En als ze zandkasteel leuk vind zou ik zeker gaan! (En na afloop op het podium handjes geven...)