Ex wordt ineens buurman!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Gisteravond ging ik even bij me beste vriendinnetje langs om een bakkie te doen en ik parkeer de auto voor de deur en denk, krijg nou wat.. dat is toch T (haar ex) die de hele tijd van de auto naar het huis naast haar loopt met dozen.

Me vriendin is al jaren happy met haar huidige man en hebben samen een zoontje.

Dus ik vraag even later aan me vriendin van goh wat vind je daar nou van dat T. daar gaat wonen? Ze vond het een heel raar idee maar was er wel vrij nuchter onder zo van ja ik kan er niets aan veranderen. Haar partner vond het ook geen probleem maar dacht ook niet dat hij er wekelijks op de koffie zou gaan.

Ik zou er niet aan moeten denken dat me ex ineens naast me komt wonen, laat staan de ex van mijn vriend. Niet dat ik hem niet vertrouw hoor, want dat doe ik 100% maar gewoon gevoelsmatig klopt het niet.

Wat zouden jullie er van vinden als je ex (of van je partner) ineens naast je komt wonen?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou gaan verhuizen! :D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha lijkt me vreselijk!

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ligt eraan welke hahaha!
    Nee, maar het lijkt me heel raar....

5. Skye

Skye Niet meer actief

Lijkt me wel grappig!!! Wij hebben beide ook geen rare of gestoorde exen ofzo! Dus tenminste mensen naast je die je goed kent haha!

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wij hebben ook geen gestoorde of rare exen ofzo maar toch, het blijven exen.. die tot het verleden horen ;) dus die hoef ik echt niet naast me te hebben wonen! :D
    Denk dat ik er echt serieus dan over zou nadenken om te gaan verhuizen haha!

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    helaas woont mijn partner zijn ex bij ons in het huis (is in appartementen opgedeeld) wij doen ook poging tot verhuizen....
    is hier na ons komen wonen.

8. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahaha ik zou het niet tof vinden... maar ik snap die Ex ook niet... Waarom zou hij naast haar willen wonen??

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Misschien wist hij niet dat zij er woonde?
    Ik heb bijv niet eerst kennis gemaakt met de toekomstige buren voordat ik mijn huis kocht, misschien hij ook niet? :)

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Als mijn ex naast me zou komen wonen, stond er binnen een half uur een TE KOOP-bord in de tuin! Ik moet er echt niet aan denken...
    Mijn man heeft niet zoveel exen. De meest serieuze relatie die hij heeft gehad was met zijn eerste vrouw, maar die is overleden. Verder waren het hele korte relaties, dus daar zou ik totaal geen probleem mee hebben - dat heeft toch nauwelijks iets te betekenen gehad.

11. danip

danip Niet meer actief

ik zou er niet zo'n probleem mee hebben. Ik heb geen contact meer met mijn ex (mijn langste liefde voor mijn man) maar het was een aardige vent, dus vast een goede buurman.

Zou het ook niet vreemd of vervelend vinden als 1 van de exen van mijn man hier naast zou komen wonen. Hij vind haar nu een vervelend persoon, maar ik vind haar best aardig. Dus ook geen probleem mee.

12. emje

emje Niet meer actief

ik zou er ook niet zo moeite mee hebben. ik kom de ex van mijn vriend vaak tegen het is namelijk me eigen zus. echt serieus was het tussen hun niet en het was ook binnen 2 weken over ofzo. 6 jaar later kwam ik hem tegen en dat klikte erg goed vandaar. mja ik zou er niet zo moeite mee hebben.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ligt er aan hoe je uit elkaar gegaan bent denk ik...

Ik zou het vreselijk vinden!! Mijn ex heeft me bedrogen met een vriendin en als die 2 naast me zouden komen wonen zou ik meteen weg willen hier denk ik... brrrrr, nee echt niet dat ik die naast me wil hebben!

14. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    ik zou het denk ik niet willen....en al helemaal niet als het de ex vriendin van mijn vriend zou zijn.
    Ik zou hem niet meer alleen laten denk ik:)

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ligt idd aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe die ex zich gedraagt in algemeen.
    ik heb er 1 die ik liever nooit meer tegenkom, de rest (2 stuks maar) zou ik niet erg vinden, daar kan ik nog prima mee overweg.

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik ken een soortgelijke situatie van een kameraad..

Z'n vrouw werd z'n buurvrouw... Omdat ze de buurman leuker bleek te vinden dan d'r man.. (die kameraad is inmiddels verhuisd naar de andere kant van 't land)

Tja, ik zou er niet aan moeten denken om naast een ex van mij, of een ex van m'n partner te wonen.. Zou waarschijnlijk ook verhuizen als dat zou gebeuren.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    +1. ;)

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    hmmm ik hoef er niet bang voor te zijn dat ie naast me komt wonen...
    deze huizen gaan toch de verkoop in en hij kan niks kopen;)

19. Within

Within Niet meer actief

Het kan erger: Naast ons woont de vader met zus van een ex van mijn man, en verderop in het flat nog een ex van hem.

Gelukkig wonen de mijne lekker ver weg :p Zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd.. Bij mij zijn ze niet voor niets exen zeg maar. Ligt er helemaal aan hoe je ook uit elkaar gegaan bent.

20. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wij hebben allebei geen ex, maar het idee alleen al.. Zou het heel vervelend vinden! Maar om nou te verhuizen.. Als je daar graag woont, nee.

Deel Deze Pagina