Drinken uit een beker..

Discussie in 'Voeding' gestart door Miekjepiekje, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 8 maanden en kan zelf zitten, dus tijd om met drinken uit een beker te gaan oefenen. Nou vandaag geprobeerd.... :D wat een drama... alles vliegt ernaast en mevrouw maakt er een spelletje van en slaat de beker uit mijn handen dus alles zeiknat..
    Ik kreeg van een collega de tip om haar yoghurt te laten drinken, alleen mag ze dat nu even niet.. Wie heeft er nog meer tips?

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Een bodempje in de beker doen en een flinke slab om :)

3. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is een regenjas een beter idee ;):D

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Haha ja en de vloer met handdoeken beleggen ofzo...

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Oefenen, oefenen, oefenen! Een slab met mouwen om, beker niet te vol en laten gaan.

Hier drinkt mevrouw nu keurig slokjes zonder een druppel te morsen... als ze zin heeft ;)

6. Koon

Koon Niet meer actief

In bad laten oefenen :D

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Gewoon blijven oefenen! M'n jongste drinkt nu ook af en toe uit een gewone beker en de beetjes die ze morst zijn prima met een gewone slab op te vangen.
    Maar hier wil ze het zelf ook graag en ze wordt helemaal ongeduldig als ze een beker ziet staan.

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hier had ze het na een jaar opeens door. Ik vraag me af of 8 maanden niet gewoon te vroeg is qua ontwikkeling. Was hier wel, ieg.

9. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen in bad geoefend. Nou ja, oefenen.... Was meer dat zoon badwater wilde drinken en we boven standaard een plastic beker hadden staan. Hem daar dan dus slokjes uit gegeven.

Wij gaven soms ook smoothie uit een open beker. Meer omdat dat in een tuitbeker niet zo makkelijk drinkt. Dat ging steeds beter.

En met 14 maanden had zoon de beker van een vriendinnetje te pakken en dronk die zó leeg. En hebben we zo veel geoefend? Mwah, valt erg mee. Ze leren het vanzelf wel. Ze kijken ook veel af bij jou als moeder

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb een oefenbeker met deksel want meneer is van het gooi- en smijtwerk en verder drinkt ie uit een rietjesbeker, geen haast hoor...

Deel Deze Pagina