Ik weet het echt niet meer. Elena huilt de laatste paar dagen vreselijk zodra ik haar in bed leg. Ik word er horendol van. Ze is niet te troosten, is boos, smijt haar speen weg, smijt haar knuffels door het bed, slaat mijn hand zelfs weg als ik haar probeer te troosten. Ze word alleen rustig als ik haar uit bed haal en dan ook haar kamer uitloop, verder helpt niets. Zelfs als ik haar in mijn armen probeer rustig te krijgen, krijst ze, ze wil niet liggen.. En intussen is ze gewoon schor van het krijsen, zo heftig is het. Maar ja, ze moet wel slapen. Ik zit echt met mijn handen in het haar. Wie weet raad?
Als ze dat wel heeft dan grijpt ze ook vaker naar haar oortjes. Das meestal een teken dat ze er last van kunnen hebben.
Ik heb niet het gevoel dat ze oorpijn heeft. Ze grijpt niet naar haar oortjes. En als ze gewoon wakker is, heeft ze nergens last van, huilt ze ook niet.
Hier met 9 maanden ook zo. Merel begon toen te staan en lopen, ze kreeg kiesjes, werd verkouden en de sprong begon al. Kan het één van deze dingen zijn bij jou kindje? Tanden of kiesjes misschien, daar kunnen ze ook veel last van hebben tijdens liggen, tenminste Merel wilde dan ook niet gaan slapen!