lachen om de klok:)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by miss84, May 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine meid van 4 maanden moet al vanaf dat ze 5 of 6 weken is lachen om de klok.
    Nu ze wat ouder is zoekt ze de klok ook op als ze op schoot zit. En moet dan erg lachen en nu zelfs ook hard op lachen .
    Als ze verdrietig is en ik hou dr voor dr klok dan lacht ze door dr tranen heen.

Ik vind het echt super grappig en ben benieuwd of jullie kindjes dat ook hebben..lachen om zo iets :D

2. Emma73

Emma73 Actief lid

Nov 19, 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon lacht als ik in de morgen mijn bril op heb voordat de lenzen ingaan. Zonnebrillen ook.

huilt hij, dan een zonnebril op en hij ligt helemaal dubbel :)

3. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Hier ook een klokfanaat, vooral de ouderwetse met klingel vindt ze prachtig!

4. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat ontzettend lief! :)

5. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Ons zoontje is ook gek op de klok van Oma.
    Maar toen hij net kon lachen, lachte hij altijd naar de plank boven de commode. Gewoon een witte plank.
    Super schattig, maar ik vond dat zo raar! Was gelijk bang dat hij niet goed contact met mensen kon maken ofzo

6. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Net nog iets grappigs. Ik leg hem op verschoningskussen, maar omdat ik verkouden ben snuit ik eerst mijn neus. Eerst heel verbaasde blik. Vervolgens begint ie te schaterende.

Ook vind hij mensen die eten heel grappig.

7. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah baby s zijn zo grappig :)

Ik ben dan zo benieuwd wat d'r in d'r om gaat...' He de klok! Lachen!'

8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Grappig. Onze man heeft de eerste weken beneden in de wandelwagenbak gelegen overdag...onder de klok van oma. Schijnbaar een heel vertrouwd geluid geworden, want als de klok nu slaat tijdens het spelen, dan houdt mannetje even op met spelen om heel aandachtig te luisteren. Vervolgens weer lekker doorspelen :). Ook wordt zijn oog er naartoe getrokken als we met hem door de huiskamer lopen. Dus inderdaad ook een fascinatie voor de klok. Heb nog niet ontdekt of dat ook voor andere klokken geldt, alhoewel hij papa's horloge ook heel interessant vindt :D.

9. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

May 19, 2012
    809
    7
    18
    Hier ook een enorme klokfanaat, het was een tijdje geleden ook haar eerste woordje! In alle boekjes, tijdschriften en andere dingen gaat ze op zoek naar een klok, en geloof me ze vindt ze altijd! Zo grappig

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze dochter had op die leeftijd een enorme klik met de thermostaat van de verwarming ..... zag ze dat ding dan lach ze in een deuk. En elke keer als we de kamer inkwamen moest ze even kijken en voelen

Onze oudste had het met de lampjes van het verlaagde plafond in de uitbouw. De eerste 4maanden maanden wilde hij van 19-23 uur niet in zn bed maar op mijn buik en borst slapen. Ik ging half liggen/zitten op de bank (onder de lampjes) en hij wilde per se op zn rug en dan was alles goed :) Later kon hij wijzen en "kletste) hij er ook mee. Zo lief :)

11. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gelukkig is mijn baby niet de enige die zo gek doet :D
    Ze heeft inderdaad ook hele verhalen tegen de klok. En dan moet ze zo lachen dat ze dr gezichtje helemaal in mn nek drukt van het lachen hahaha.

Share This Page