Drinken uit haar mond laten lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetangel100, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sinds een week heeft mijn dochtertje wat nieuws ontdekt.
    Ze drinkt aan haar beker en doet vervolgens haar mond open om het fijn over haar kleren te laten lopen :rolleyes:

Toen ze het de 1e keer deed kwam ze heel bewust voor me staan, zodat ik het zou zien. Het leek me het beste om het te negeren, maar ze gaat gewoon door, ook als ik t niet zie.

Als ik t nu zie, pak ik haar zonder er teveel aandacht aan te schenken haar beker af.

Herkenbaar? Iemand nog tips? T zal wel een periode zijn die voorbij gaat, maar die natte kleding tot op haar romper is heeeel vervelend :evil:

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja doet Tim ook wel eens.. ik pak dan ook gewoon zijn beker af en die krijgt hij dan later wel weer terug. Meestal is hij dan vergeten dat hij dat even van te voren wel deed.

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan pakt zijn beker en giet het overal overheen :confused:

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn doet het ook, voornamelijk als ik hem uit een pakje laat drinken.
    Ik trek nu steeds het rietje uit zn mond zodat hij niet de kans krijgt het te doen, maar ja met een beker helpt dat niet echt.

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    herkenbaar,. hier ook 1 die het soms doet. Maar wel vaak als ie het al bijna op heeft en dan pak ik de beker ook af.

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Myrthe doet het ook. Dit is een teken dat ze geen dorst meer heeft. Het valt ons op dat ze het aan het begin van haar drinken niet doet!

Misschien moet je dat eens in het oog houden en de beker net 1 stapje vroeger terugnemen...

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Nou ja zeg dat is toevallig, Kylian heeft dit gisteren ook ontdekt (toen we op visite waren :rolleyes: )

groetjes Anita

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja het lijkt me duidelijk dat ze dan gaan dorst meer heeft :)
    Zeker pak ik de beker af, maar voorheen zette ze m ook zelf op tafel als ze genoeg had gehad, nu gaat ze ermee knoeien grrr...

Deel Deze Pagina