Hoi hoi, Komt jullie dit bekend voor ; mijn zoontje van 9 maanden ademt altijd ff heel schokkerig na een flinke huilbui. Bijv. als meneer tegenwoordig zijn koppie ervoor gooit, heel moe is en niet wil gaan slapen Dan blijft ie in bed liggen en passen we de 5 minuten regel toe. Alsie dan eenmaal in slaap valt na het huilen, schokt zijn adem (lijkt het) nog ff een tijdje na.... Het zal vast van het huilen komen, maar was toch ff benieuwd. Dank jullie wel! Groetjes Marieke
Jep dat komt idd van het huilen. Fenne heeft dat ook als ze echt enorm over de top aan het huilen is geweest. Het is gewoon een beetje nasnikken zeg maar. Niks aan het handje hoor! Groetjes
Haha ik heb dat zelf ook nog wel eens al ik heeel hard gehuild heb haha. En idd mijn zoontje heeft het ook, ik vind het zo zielig en dan kijkt hij er zo sip bij...
Ja sommigen huilen gewoon zo... ik heb het ook heel erg, schokkend ademen en een beetje naar adem snakken.
The same here! Ik heb het zelf ook, na het huilen stokt mijn ademhaling nog een hele tijd na. Toen ons meisje dat voor het eerst deed, wisten we gelijk van wie ze dat heeft!
Heb ik 1 keer gezien bij mn dochter, maar die is nooit echt overstuur eigenlijk. Die ene keer dus wel en toen schokte ze ook een soort van na. Vond ik ook raar! Maar ik denk dat het normaal is..