Als ik Can in bad stop stopt hij vaak zijn handje in z'n mondje om erop te zuigen, ik vraag me af of dit kwaad kan. Ik heb soms badolie in het water zitten en soms zwitsal badschuim. Zal toch hopelijk niet zoveel kwaad kunnen als je babyproducten gebruikt..? Het is vrij moeilijk te voorkomen namelijk
hier gebeurt het ook dan heb ik zwtiszal badschuim en me vriend en ik staan erbij en me vriend gaat zch scheren dan.. Dan gaat Alysia hem nadoen en dus ook schuim op haar gezichtje doen.. en ze krijgt ook wel eens slokjes water binnen.. maar kan neem ik aan geen kwaad.. zijn toch niet voor niks baby producten
Ik zou dan iig geen olie meer in het badje doen. Olie legt nl een laagje in het buikie. Niet echt goed. Zou het dan gewoon op schuim houden
Tijn badderd eigenlijk altijd zonder zeep, en drinkt het liefst het hele bad leeg! hahahahaha eens per week met een heleboel zeep in bad, SPELEN!LOL! en dan probeer ik er wel op te letten, maar dan nog krijgt meneer het voor elkaar om water te drinken. Hij is nu bijna 1, en heb nog nooit gemerkt dat het kwaad kan, maar of het fris is...hihihihihihihh kus miek
Tsja.. dat is op zich dan wel weer jammer want Can heeft een heeel droog huidje, dus soms vind ik het dan wel lekker om een beetje olie in het water te gebruiken
je kan haar beter dan na haar badje met babyolie masseren, daar gaat ze veel meer deugd van hebben want 1 de olie wordt beter opgenomen in haar huid en 2 ze geniet enorm van de massage en is echt wel een mooi geniet moment tussen jouw en je kleintje
Hihi.. insmeren vindt Can nog niet zo leuk, een beetje koud vindt hij het denk ik... Ik ga wel in juni een cursus babymassage doen.. ben benieuwd wat hij daarvan vindt.. het schijnt dat sommige baby's eraan moeten wennen aan het masseren maar als ze eenmaal eraan gewend zijn vinden ze het heerlijk schijnt.. ook goed voor zijn buikkrampjes.
oeps ik schreef haar i.p.v. hem sorry hé meid is door snel te lezen en te typen enja heb zelf 2 meiden dus ook een beetje uit gewoonte denk ik soms vinden babies het inderdaad pas leuk als ze iets ouder zijn maar het is wel zo dat olie in het badje niet goed wordt opgenomen in de huid, je moet ze al bijna een kwartier in bad laten voor de opname wat deftig is daarmee dat ik je zei van het eventueel zo te doen
Ik zou sowieso geen olie in het water doen, mocht hij het per ongeluk in z'n longen krijgen dan kan je helemaal problemen krijgen. Lekker na het badje insmeren met olie of een vette creme. Eva vindt dat ook niet altijd leuk, net als aankleden, maar dat is jammer dan . Moet toch gebeuren. Eva krijgt ook wel eens badwater in haar mond, maar volgens mij slikt ze het niet door. Soms doen we er een heel klein beetje Zarqa douchespul bij, maar dat kan volgens mij geen kwaad.
onze boef die pakt zelfs zijn washand en stopt die in zijn mond en je hoort hem dan echt het water uit het washandje zuigen. is het water op dan dompelt hij de washand weer onder water en gaat daarna vrolijk verder. of het kwaad kan, denk het niet hij heeft er volgens mij nooit last van gehad. joyce