drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammie17, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

hallo, ik heb een vraagje

mijn zoontje van bijna 2 jaar kan wel de hele dag dooor drinken. als hij een beker drinken krijg drinkt hij hem meteen leeg en wil dan meteen weer een nieuwe. is dit normaal en wat te doen?

groetjes

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt normaal ;) Is hier ook bij mijn dochtertje van 27 maanden :) Lijkt me niet veel kwaad kunnen, als ze over de dag genoemen maar niet té veel drinken, want dat kunnen de niertjes niet aan.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hoi,
    mijn zoon kan ook zo drinken, echt je geeft hem een beker drinken en hup dat gaat in een keer leeg.
    en vaak vraagt hij inderdaad nog meer........
    maar ik hou het wel in de gaten
    hij krijgt vaak om vaste tijden drinken, dan kan ik in de gaten houden wat hij krijgt.
    maar ik geef hem niet zijn zin, wnat dan blijft hij doorgaan denk ik.
    weet niet wat het is........maar ik heb er verder geen problemen mee.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja dat doet Lisa ook. Heeft ze net een beker in 1 teug leeggedronken wil ze er nog 1. Die krijgt ze ook van mij. Maar daarna wil ze weer en die krijgt ze niet.
    Op zich kan veel drinken geen kwaad, als je maar oplet wat je te drinken geeft. Lisa heeft graag melk dus dan geef ik haar ipv ranja of aanmaak-limo, gewoon een beker melk. Alleen water wil ze niet. (helaas)
    Ze krijgt van mij 3x per dag een beker aanmaak-limo en de rest is melk en soms thee.
    Bij de boterham krijgt ze zoiezo melk.

5. Niet meer actief

Astrid drinkt ook een beker in 1 ruk leeg en wil dan ook een nieuwe. Die krijgt ze gewoon niet eigenlijk.

Deel Deze Pagina