Moehahaha ik ken ze trouwens wel hoor waar de ah dat aan verkoopt..baby's van 8 maanden die standaard een pakje wicky krijgen.
Ik vind het ook altijd zo bijzonder, Cygnet. Maar goed, AH (of in mijn geval: Jumbo) verkoopt gewone ranja aan mij dus.
Bij het ontbijt drinkt hij altijd melk, soms thee. Verder drinkt hij ranja, ik noem het altijd water met een kleurtje. Er zit amper ranja in. Soms tussendoor vraagt hij nog om een beker melk of water. Als we eens opstap zijn, dan krijgt hij wel een fristi of chocomelk. Heel soms wordt hij 's avonds wel eens wakker en dan drinkt hij een slokje water.
Daar komt de ranja hier ook op neer, sommige kinderen die hier komen vragen ook of er meer ranja bij in mag.
Hier appelsap/ multisap bij ontbijt ivm melkallergie. Op school water tussendoor en bij lunch thee na school 1 x ranja en rest water. In t weekend inmiddels af en toe een bekertje cola, maar verder ook water. Oudste is 7, jongste 5
Bij het ontbijt en lunch een bekertje melk (soms thee als ze dat liever wil of water), en af en toe iets van yoghurtdrink. In de ochtend thee of water, en in de middag een beker sap (limonade, diksap etc) Op dit moment ben ik al blij als ze in totaal 2 bekers leeg drinkt. Het is niet zo dat ze het sap wel drinkt en het water niet.
Ik verbaas me het meest over de 'ranja'.. Echt de ouderwetse ranja? het drankje dat alleen uit kleur, geur en smaakstoffen bestaat plus een schepje kunstmatige zoetstoffen?
Melk, water en thee en 1x per dag sterk verdunde roosvicee. Je wilt niet weten hoeveel suiker er in ander drinken zit.
Hier hetzelfde. Soms water, soms sap, thee of melk, maar het is nooit veel. Het is ook niet zo dat ze van sap wel een beker leegdrinkt en van water niet.
ontbijt: fristi tussendoor: appelsap, ranja, multi-vitamine savonds bij het eten: water (maar dat wordt amper aangeraakt)
Ontbijt: lauwe thee Bij fruit: water Lunch: melk Tussendoor: limonade Avondeten: melk Voor de rest soms nog water of aanmaaklimo
Thee Water Melk ( liever niet maar zoon wil dat nog weleens) Geperste jus Limonade Diksap Juuz Amandelmelk Chocoaldemelk Optimel ( ook liever niet...heel soms) Verse fruit shakes ( maak ik zelf)
E. Drinkt graag water.. vooral met beetje citroensap erin.. maar ze drinkt ook wicky, ijsthee jogi etc. Etc.
Melk, siroop, diksap, roosvicee, boomgaardsap, thee, water, Yoghurtdrank.. Zo ongeveer. Verse fruitsappen. Water drinkt ze hier graag uit een spa blauw flesje, die van mij zeg maar. Dat is interressant denk ik. Chocolademelk vindt ze niet lekker. Yoghurtdranken (fristi ed) wel, maar heb ik weinig in huis. Roosvicee ook uit pak, maar dan 1/3 roosvicee de rest water. Zo drinken we het zelf ook. Maar van mij mag ze ongeveer het meeste wel drinken hoor, behalve prik.
Melk, water, thee en sterk aangelegde bio vruchtensap. Jogi bij uitzondering en andere sapjes eigenlijk ook nauwelijks. Vind ik prima zo.