Drinken

Discussion in 'Voeding' started by Music Mama, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    hey meiden,

Onze dochter wordt over 2 weekjes 1 jaar!! (time flys ;) )
    Nu drinkt ze nog steeds uit een gewone fles.. ik heb ook wel een tuitbeker in huis en gewone bekers waar ik (soms met een rietje) haar wat uit probeer te laten drinken, maar ze drinkt eigenlijk alleen uit haar fles..

nu vroeg ik me af.. is dit wel goed/ ik wil heel graag dat ze goed leert uit een beker, tuitbeker of rietjesbeker te drinken.. maar hoe pak je dit aan?

2. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Wij hebben meteen deze beker gebruikt ( maar dan in het roze natuurlijk :D), het was even oefenen maar ze had hem al snel door.
    Hierdoor kan ze nu gewoon uit een bekertje drinken.
    Met deze beker leren ze de gewone drinkbeweging maken zeg maar ipv uit een rietje ofzo

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Ik heb even gekeken op de avent site.. staat ie daar onder 'grote-mensen beker'? dan ga ik die proberen! bedankt voor je reactie!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Vind jij deze beker prettig? Ik heb hem ook voor mijn dochter maar ze drukt vaak dat ding in en houd hem op de kop ;)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb dezelfde beker van mijn zusje gekregen. Haar zoontje kon er ook niks mee.

Ik wil het nu bij Finley proberen.

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    ik vind het echt lastig.. ik heb altijd avent flessen dus dacht ik koop zo'n tuit die je er dan i.p.v het speentje in kan drukken.. maar ze kauwt er alleen maar op! dus nu wil ik iets anders proberen.. ik zag dat je ook bekers hebt met rietjes.. zal dat dan iets zijn?

7. Dobbie

Dobbie Lid

Jan 22, 2014
    94
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 7 verschillende bekers geprobeerd. Allemaal getipt hier op zp. Uiteindelijk ws de rietjesbeker van de Hema de gouden tip. Hij drinkt nu ruim voldoende.

Share This Page