Ervaring gezocht :)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sama1, Feb 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Sinds deze week presteert mijn dochter van bijna 17 maand om steeds vroeger wakker te worden. Ze was al geen lang slaper. 6 a 6.30 maar vanmorgen was het 5 uur en ligt ze te kletsen tot 7! Ook niet huilen of dergelijke. Hele brabbel verhalen enz. Paar keer heen geweest toegedekt en weer weg. Ook dat is dan geen probleem maar verder slapen dus niet. Na 2 uur er maar uit gehaald. Nu ligt ze weer in bed. We waren zo mooi over op 1 slaapje maar ja dat redt ze nu echt niet. Wie herkent dit? Maakt mij zo onzeker dit! Steeds het gevoel dat we iets niet goed doen. 6 uur vind ik al vroeg en ook dan gaat ze er niet uit maar 5 uur vind ik gewoon niet acceptabel om de dag te beginnen. Ja dochter lief denkt daar anders over ;). Ook dacht ik misschien honger maar goed als ik zie wat ze overdag eet kan dat haast niet. Tenminste denk ik :)

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Als ze gewoon lekker ligt te kletsen zou ik haar mooi in bed laten liggen. Zelf ga ik er ook niet naar toe dan. Zo lang ze niet huilt is er niks aan de hand en wie weer valt ze vanzelf weer in slaap. Lijkt mij een fase die vanzelf weer over gaat.

3. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

Feb 27, 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lekker laten liggen en kletsen! Als ze honger had, zou ze wel gaan mopperen.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Lekker laten liggen en niet naartoe gaan. Onze oudste wordt ook regelmatig rond 6 uur wakker, praat even 20-30 minuutjes en gaat weer slapen 😉

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Nou hier blijft het niet bij een half uurtje kletsen maar gewoon 2 uur!!!

6. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Herkenbaar hoor, ons dochtertje is ruim anderhalf nu en ook erg vroeg wakker de laatste weken waardoor inderdaad 1 slaapje vaak niet genoeg is. Hier gaat ze dan ook in de loop van de ochtend weer op bed, slaapt anderhalf tot twee uur en dan smiddags vaak nog een powernapje van een half uurtje ofzo, langer slaapt ze dan niet.
    De dagen dat ze wel wat later wakker is doet ze ook gewoon 1 slaapje. Ik volg haar gewoon hierin, ze geeft het heel duidelijk aan wanneer ze moe is en wil slapen.
    Overigens leggen we haar in het weekend nog wel eens even lekker tussenin als ze zo vroeg wakker is en dan wil ze nog weleens lekker een uurtje slapen ofzo.

Share This Page