Wij hebben hier zoals in veel huizen, ontzettend veel speelgoed. De laatste jaren geef ik bewuste kadootjes door die net wat duurder zijn waardoor ze samen een kadootje doen en we dus een stuk minder krijgen. Voor elke verjaardag zoeken we het speelgoed ook uit en zorgen we dat er wat minder ligt. Ondanks dat hebben we nog meer dan genoeg. Nu komt de tweede verjaardag van onze zoon er aan en ik weet dus echt niet meer wat ik moet vragen het huis hier ligt echt bomvol. Maar goed ik zal iets moeten aangeven anders krijgt hij allemaal van die kleine spulletjes die hij drie keer aankijkt en die dan dus weer in een doos terecht komen. Dus wie o wie gaat me de tip geven. Voorkeur gaat uit naar wat educatieve speelgoed of buitenspeelgoed. Heb een zand/watertafel al doorgegeven.
Ik zie nu dat ie in de lounge staat, daar hoort ie waarschijnlijk niet thuis dus @beheerders willen jullie hem verplaatsen?
Speeltoestel voor in de tuin? Is dat een idee? Of misschien en zandbak of een schommel. Hebben ze jaren iets aan. Een fiets/loopfiets (weet niet hoe oud ze zijn?) Een slee? Dat was het wel zo beetje
Iets leuks voor op zijn kamer? Zoals een gaaf dekbedovertrek van Snurk. Of een mooie nachtlamp oid...
uitstapjes? Naar dierentuin, binnenspeeltuin, theater? (nijntje, woezel en pip) En anders dingen die 'op' gaan. Vingerverf, speelzand (gaat officieel misschien niet op ) witte canvasjes om te schilderen. Verder misschien nog een kinder cd of iets van decoratie voor het slaapkamertje? Peuterstoeltje. Of dingen met naam... tas, stoel, kleding..
Speelgoed wat op kan raken. Ik weet zeker dat er hier een heleboel mama's zijn die een baby born hadden en deze verstoft uit een kast hebben getrokken met eetzakjes die ver over de datum zijn omdat het toen zo zonde was als het op zou gaan. Zoiets zal er toch ook wel voor jongens zijn? Of klei. Het is pas leuk als de kleuren gemengd mogen worden en dat het resultaat mag opdrogen.
Bij de ikea heb je een houten wagen met aanhangwagen waar 6 blokken op liggen. Deze kan je met een magneet verplaatsen. Hier een grote hit bij de jongens
Nog een idee Op de webshop van grasonderjevoeten hebben ze hele leuke posters voor op kinderkamers. Met bijv..voertuigen, dino's, haaien etc...Ze zijn erg leuk! Het zijn een soort oude schoolplaten.
Mooie kleding Sproeier zonnetje Stoepkrijt Fiets Step Abbo op dierentuin/ballenbak/zwembad Klei/verf/speelzand
kadobonnen! ikea/intertoys/jefavokledingwinkel. Kun je iets kopen wanneer hij het nodig heeft en met alle bonnen bij elkaar iets ''groots'
Hier hebben oom en tante hem een keer meegenomen naar het zwembad, en opa en oma naar het pannenkoekenhuis. Hier heeft hij echt van genoten, 1 op 1 aandacht, en wij een paar uurtjes rust en tijd voor de oudste.. Speelgoed hebben we ook zat, mooie herinneringen heb je nooit genoeg
Uitstapjes, abonnement, knutselspul nooit genoeg, houten mooie puzzels, Krijtbord voor buiten, zandbak speelgoed, water speelgoed. Eichorn knikkerbaan (grote ballen) Lobbes heeft hele mooie spullen, ook veel hout