Hallo, Ik ben opzoek naar een mutsje of en giftbox met daarin een zwart mutsje met rock star erop van het merk rockstar baby (van Bon Jovi en Tico Torres) of een hele giftbox met mutsje en rompertje (of shirtje) enzo. Wie weet waar dit nog (online is ook prima) te koop is? Ik heb alles al afgezocht Het gaat om dit mutsje
Ik kocht voor onze zoon rockstar spulletjes altijd bij een grote V & D anders zou ik t niet weten. Veel succes!
ROCKSTAR | Large Popmerchandising ::: Dare To Be Different ::: weet niet of de link het doet, maar anders zelf even zoeken op rockstar het is niet een set, maar wel los te koop. heb niet echt goed gezocht, maar weet dat ze het hier hebben
dit is toch de rockstar lijn van babygags? ik heb hier het rompertje etc van en dat heb ik toen gekocht bij babydump.
Oeh i love RSB! Nijn en ik hebben verschillende dingen uit de rock star baby collectie. Kleding, tassen, schoenen, knuffels, spenen. Bij de volgende sites hebben ze nog wat dingetjes in de aanbieding. Zoekresultaten voor rock star baby - De Babykraam BABYGAGS | Large Popmerchandising ::: Dare To Be Different ::: www.gatz.nl Alleen is deze site op het moment offline.
Ik zie dit regelmatig bij home deco center in vianen (ook in zwolle) maar daar heb je een kaart voor nodig, die je kunt aanvragen met kvk nummer!