Hoi Annemarie, ik heb mijn zoon 22 maanden bv gegeven en nu dus mijn dochtertje. Dit keer ben ik echter onzeker over alles. Komt ook deels omdat mijn dochtertje gewoon compleet anders is dan mijn zoon. Ze is al sinds de geboorte erg onrustig. Bv kwam snel op gang en tijdje last gehad van hevig tsr, dit valt nu wel mee volgens mij. Soms spuugt ze weinig, soms spuugt ze veel. Soms kronkelt ze van de krampjes, soms ook niet. Sinds zaterdag is het echter een beetje hopeloos. Ze is erg onrustig en wil niet in de box/bed liggen, eigenlijk alleen maar bij je. we zijn zelfs zover gekomen om het speentje te geven.... deze wil ze echter niet altijd. Qua voedingen zijn we gestegen van 7-9 tot 12 per 24 uur, waarvan 1 a 2 nachtvoedingen. Van de ene kant denk ik regeldagen, van de andere kant denk ik reflux ivm het kronkelen, je ziet echt dat ze pijn heeft. De ene keer kan ik alleen schuin neer leggen (anders meteen krijsen) en toestraks wilde ze net alleen maar plat liggen.... Waarschijnlijk zal het na mijn verhaal lastig oordelen zijn, maar moet ik nu gewoon even zo vaak blijven voeden of toch wat vaker het speentje aanbieden.... AS donderdag heb ik een afspraak bij een osteopaat gepland staan... sorry voor mijn warrige verhaal, als je meer info nodig hebt, hoor ik het wel.... groetjes luckey
Bij iedere voeding kritisch kijken of het honger is of iets anders. Lekker in de draagdoek dragen. Als je denkt aan reflux dan ook eens overleggen met de huisarts!