Drinkt fles niet leeg.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Behappy, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Mijn kleintje krijgt 120+4 maar daarvan laat ze steeds 50cc staan en dan komt ze weer na 2 à 2,5 uur...
    Iemand tips of advies wat ik t beste kan doen ?
    Want zo kom
    Ik dus uit op meer voedingen

2. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Gewoon`120+4 blijven aanbieden, ze gaat vanzelf meer drinken! Zomaar opeens krijgt ze het een keer op. Zo gaat het elke keer als je de flessen op gaat hogen. (Hier tenminste wel)

En zorgen dat ze uitgerust haar fles leegdrinkt en niet moe is. Geef je de fles na het wakker worden?

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dan is je kleintje denk ik nog niet toe aan (voor haar) zulke grote flessen. Heb ik ook weleens gehad. Terug naar 1 fles meer met minder voeding is dan t beste. Als je kleintje na die 120 op te hebben steeds sneller komt kan je over naar meer voeding per fles

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Lekker in haar ritme mee gaan. Zo te lezen kan ze grotere hoeveelheden niet aan, en vraagt ze vaker om kleinere maaltijd. Zo te lezen weet ze het prima te regelen wat ze nodig heeft.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oké thanks voor de tips & advies.
    Ja ik geef de fles als ze goed wakker is.

En idd ga maar in haar ritme mee .. Ik heb trouwens een combi van fles en borst voeding weet niet of dat nog uitmaakt ?

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hier echt exact hetzelfde! Af en toe drinkt ze haar fles wel leeg, maar vaker niet dan wel..en ook ik kom uit op 7 à 8 voedingen per 24 uur.. Ik laat haarook maar gewoon begaan..er komt vanzelf wel een tijd dat ze al haar flessen gaat leegdrinken en er hopelijk ook eens 4 uur tussen gaat laten..als ze tussendoor lang zat slaapt red ze die 4 uur ook wel, maar als ze wakker is, is het hopeloos en redden we het net 2,5 uur..

Ik ben sinds een week over van bv naar fv en heb ook het idee datvhet niet geheel leegdrinken van de flesjes te maken heeft met het borstvoeden op verzoek..

Ach..het komt vanzelf wel..honger = eten..simpel zat.. (alleen vermoeiend als ze s nachts dan ook 2 keer komt..)

7. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Mijn meid drinkt overdag bijna nooit meer dan 100 cc. Vanaf de fles met naar bed gaan tot aan de ochtend drinkt ze flessen van 165 cc.
    Ik volg gewoon haar ritme, kan wel op mijn kop staan maar daar verander ik niets mee.

Heb 1 ding geleerd na al 4 kinderen te hebben gebaard dat je je beter kan neerleggen bij hoe alles gaat dan alles naar je hand proberen te zetten. Dat is pas ontzettend vermoeiend, echt waar!

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat laatste wat je zegt is helemaal waar chantal. In het begin wilde ik het ook te veel sturen maar toen ik het los liet kwam het vanzelf allemaal goed uiteindelijk....

Deel Deze Pagina