Ben het ook wel met het advies eens om eens te laten checken. Je hoeft echt niet compleet in de stress te schieten maar met 11 maanden nog niet in een kinderstoel kunnen zitten zou voor mij wel reden zijn om eens te kijken.
Ja niet dat ik denk dat er iets compleet mis is met het kindje van ts hoor. Maar met deze leeftijd zou je toch wel verwachten dat ze wel kan zitten, als ze neergezet word, in ieder geval met ondersteuning. dus zou gewoon voor de zekerheid even checken, misschien wat tips en tricks toepassen
Nee hoor, meestal komt het 99 vd 100x gewoon goed, maar kan voor het kindje zelf net wat prettiger zijn. Hier zei de manueel therapeut toen, het zou goed zijn als elke baby in de 1e 3 maanden na de geboorte gewoon even gezien/nagekeken wordt, gewoon even een check.
Ik dacht ook "ik zou me eerder zorgen maken om het zitten dan om het drinken" maar hier dan in tegenstelling tot ts juist motorisch snelle kinderen dus dacht misschien is mijn beeld te verkleurd (als je gewend bent dat je baby op die leeftijd minimaal stapjes langs de tafel zet...).