Ons mannetje is inmiddels 7 maanden oud en al die 7 maanden is hij echt ontzettend lief, makkelijk en tevreden geweest. Huilen deed hij alleen als hij honger had, en hij jengelde een heel klein beetje zodra hij moe werd. Verder hoorde je hem de hele dag niet. Echter, sinds een week is het tijdens vrijwel elke voeding raak, zowel tijdens de flesvoeding als tijdens de fruithap/groentehap. Hij schreeuwt het uit, en het enige wat tijdens het geven van de fles enigszins helpt is ondertussen door de kamer te lopen met hem. Uiteindelijk drinkt/eet hij alles wel op, dus honger heeft hij wel. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Nog even een paar kleine toevoegingen: - Hij heeft totdat hij 6 maanden was borstvoeding gehad. - hij heeft nog geen tandjes. Die zouden natuurlijk door kunnen komen, maar ik zie nog niets aan zijn tandvlees. Hij bijt wel overal op, kwijlt de hele dag door en heeft op sommige dagen diarree, maar deze dingen doet hij al vanaf dat hij een maand of 4 is. - de rest van de dag is er niets aan de hand, dan is hij gewoon het vrolijke mannetje wat hij altijd is geweest. Het slapen gaat ook goed.
Ik zat idd aan tanden te denken toen ik je verhaal las, of misschien maakt hij een sprongetje....? Daar kunnen ze soms ook weleens vanuit hun doen zijn. Succes
Wat voor kunstvoeding gebruik je nu? Misschien HA gebruiken? Ik zat ook aan tandjes te denken? Hier hebben de eerste tandjes ook ruim 3 weken geduurd voor ze door waren. Het is 3 weken drama geweest, nu gaat het weer veel beter! En heeft hij verder geen last van zijn oren? (mss oorontsteking?)
Bedankt voor jullie reacties! Het zou het 26 weken sprongetje kunnen zijn, aangezien hij te vroeg geboren is. Maar de rest van de dag is er niets aan de hand.. Sinds ik met de borstvoeding gestopt ben krijgt hij Nutrilon standaard, maar ik verwacht niet dat het daar aan ligt aangezien er de eerste weken niets aan de hand was.. Gisteren heb ik na zijn fruithapje wat Gengigel op z'n tandvlees gesmeerd, gewoon om maar wat te proberen.. Daarna is hij gaan slapen en toen hij weer wakker werd heeft hij z'n fles gehad. En wonderbaarlijk genoeg dronk hij deze rustig leeg zonder te huilen! De rest van de dag ben ik blijven smeren met Gengigel, en alle voedingen verliepen heerlijk rustig! Misschien dat het toeval was, maar dat denk ik niet.. Waarschijnlijk toch tandjes op komst dus!