Hallo, Even een vraagje, mijn dochter eet nu standaard voeding, maar ik heb het idee dat ze ergens een allergie voor heeft, ze heeft traanogen, rode plekken op haar schedel, vlekjes en pukkeltjes in de nek, gezicht en onder de kin, loopneus, niezen en rode wenkbrauwen en soms zijn ook haar oogleden wat rood. Nu komt het en het verdwijnt daarna weer een beetje, maar nu zit ik te denken om de HA te gaan nemen, want dat is toch dan de beste voeding? en als het nou niet zo is dat ze een allergie heeft kan deze voeding dan verders kwaad? Bedankt alvast, ik hoop op een spoedig antwoord. Groetjes Desi
Hoi Desi, Vervelend zeg! Sinds wanneer heeft je dochtertje deze klachten? Overleg anders even met de huisarts of het consultatiebureau als je daarheen gaat. Het hoeft namelijk niet altijd een allergie te zijn. Mocht het toch een allergie zijn, dan is de hypo-allergene voeding vaak ook niet geschikt. Dan zou je over moeten stappen op een voeding als FrisoPep. Maar overleg eerst even, misschien is dat niet nodig. Groetjes Linda