Hoi meiden, Ik heb even een spoedvraagje. Deze week ben ik voor de eerste keer een hele dag van huis en moet dus gaan kolven. Heel dom, maar ik bedenk me dus nu pas dat ik de afgekolfde melk ook koel moet houden op de terugweg naar huis.. Ik wil het liefst een koeltas waar mijn (electrische) kolf ook meteen in kan, ik heb de Avent Natural kolf (enkelzijdig). Ik gebruik de VIA bekers voor de afgekolfde melk. Wie weet welke koeltas hiervoor geschikt is? Dus waar de kolf (incl motortje) + 3 a 4 VIA bekers in passen? Ik heb namelijk erg weinig tijd om allerlei winkels langs te gaan
Ik heb geen ervaring mede avent kolf. Maar de tas van Medela is erg fijn. Er zit een koeltasje in waar 4 flesjes (ook de avent bekers) inkunnen en plek voor de kolf. Heeft avent niet een bijpassende tas?
Ik heb een tas bij mijn kolf met een apart koeltasje voor de melk. Lijkt me niet dat je de kolf zelf ook in de koeltas doet?
Ik heb zelf net een koeltasje besteld en ben er erg blij mee! Ik dacht misschien maak ik hier iemand anders ook blij mee dus ik deel het even hier! (Om daar nou een nieuw topic voor te openen ging me wat ver) Stip & Bloem - koeltasje, koeltasjes (Ik heb zelf de doiley)
Hoe lang is je reistijd? Kun je de koelelementen op je werk of waar je dan ook bent alleen koelen of ook vriezen? Niet elke koeltas houdt even lang koel nl. Mijn avent electrische kolf (dubbele) kwam met een isolerende tas, met daarin koeltasjes met minikoelelementjes die het allemaal niet zo geweldig deden. Zeker als die elementjes alleen maar in de koelkast lagen Medela heeft een koeltasje met een element dat is gevormd naar de flesjes, moet je natuurlijk ook de bijbehorende flesjes gaan gebruiken, als je dat element kunt bevriezen op je werk moet het de melk uren koud houden. Edit: deze