Hallo, ik ben begonnen om mijn meisje brood te leren eten. dit was geen succes. Ze sabbelde er even op ging toen kokhalzen en gooide toen haar fruit en fles van die ochtend er helemaal uit! Dit is eigenlijk met alles wat in stukjes is zo. Hoe leer ik mijn meisje om brood te eten en fruit en groente met stukjes? alvast bedankt, groetjes, Tico
geen tips? Ik heb het ook al geprobeerd met fruit omdat ze dit zo lekker vind maar zelfs dan spuugt ze het uit!
ik zou graag willen weten waarom ik geen antwoord krijg. Ik begrijp best dat er niet altijd iemand is om te antwoorden, maar heb dit bericht nu al een hele tijd geleden geplaatst en in de tussentijd zijn er al een aantal keer vragen beantwoord. Dus het is niet zo dat er nog niemand op het forum geweest is. Als jullie geen antwoord hebben zou ik dat ook graag horen. Hoop alsnog op antwoord
Hallo, Sorry ik heb je vraag over het hoofd gezien, dat was niet de bedoeling. Wat eventueel mogelijk is, is je kindje een stuk banaan in de hand geven, dan kan ze daar zelf een stukje afbijten, soms is dat een maniet om stukjes te leren eten. Groeten eveline
bedankt voor je antwoord heb van de week een klein stukje banaan in haar mondje gegeven want als ik het in haar hand geef knijpt ze het fijn en gooit het op de grond. Ze hield het binnen dus blijf proberen. groetjes tico