Tot en met 4 maanden heb ik volledig bv gegeven. Omdat mn productie me in de steek liet heb ik vanaf toen bv met kv gecombineerd. Meerendeel kolfte ik, en de rest vulde ik aan met fv. Eerst gewone nutrilon standaard geprobeerd, maar daar moest ze alleen maar van overgeven. Heb toen H.A. geprobeerd, en dat ging goed. Nu sinds afgelopen weekend ben ik overgestapt naar H.A. 2 van nutrilon, maar ik merk dat haar ontlasting erg is veranderd. Waar het eerst nog heel waterig was. Is het nu bruiner, en stevig/breiig. Ze poepte ook maar 1 x per dag, maar nu zit er bijna wel 4 x per dag wat poep in de luier. Is dit normaal? Is de samenstelling van melk nr 2 zoveel anders?
Hallo! Een overgang naar een andere voeding of opvolgmelk geeft inderdaad even verandering. Na 2 weken zal er een ontlastigspatroon zijn dat blijft. Het kan best zijn dat de frequentie en/of kleur nog weer wijzigt deze dagen. Ben je ook al gestart met bijvoeding? Vaak zie je dan ook een verandering in kleur. Zolang je kindje er geen last van heeft is het niet erg hoor. Succes. groeten Femke